882 visninger
|
Oprettet:
Hvor er vores hunde priviligerede {{forumTopicSubject}}
Sidder, mens jeg skriver, og har Animal Planet kørende på TV, og ser, hvordan en schæferhund bliver reddet. Det har gået et sted, ingen mad, ingen vand og FULDSTÆNDIG oversået med tæger. Stakkel dyr.
Lige pt kan jeg kun tænke, hvor fantastisk vi, som sidder her på HG, behandler vores dyr i forholdet hertil.
Så bliver alle andre småuenigheder gjort til skamme i dét lys.
Hav en god dag alle sammen!
apr 2006
Følger: 28 Følgere: 25 Hunde: 3 Emner: 22 Svar: 340
Og selv god dag til alle.
jun 2004
Følger: 150 Følgere: 145 Hunde: 8 Emner: 1.182 Svar: 18.362
jan 2010
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 40 Svar: 388
Jeg endte op på sofaen kl 6 i morges efter toilettur, da min lille dreng virkede lidt slatten. Han sov så ovenpå mig i et par timer, mens jeg lå og nussede ham og spekulerede over, om han var syg.
Han har det godt nu, så enten var han bare lidt skidt eller ville kæle.
Jeg skal ikke have dyr, hvis ikke jeg kan være sådan overfor dem.
Også god dag til alle
feb 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 17 Svar: 156
men ja det er forfærdeligt at de dyr skal lide sådan, kan ikke forstå hvordan man kan have så ligegyldigt et forhold til andre levede væsner. man skal ikke anskaffe sig dyr hvis man ikke har intentioner eller "råd" til at tage sig af dem.
feb 2010
vil give dig helt ret. nogle gange tænker jeg også lidt, så giv dog den stakkels hund fred den har da været nok igennem. ved godt de redder mange dyr fra mange lidelser men syntes det er synd nok for dyrene at de har haft de så skidt og har fået traume men at de så også skal igennem syrebad og måned lange behandlinger er lige lidt for meget :S
jan 2010
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 40 Svar: 388
Du har så evig ret. Nogle gange kan man virkelig undre sig. Som dengang de reddede en mus, som en kat havde fanget........
Hm, så bliver det altså lige en tand for meget.
Men de har godtnok et helt andet syn på dyrmishandling over there, og det kunne vi godt lære noget af!
feb 2010
kan ikke lade være med at tænke på den episode med marsvinet der blev sat ild til.
ved godt det ikke er et barn eller noget. men altså det er jo et levede væsen de har hældt benzin på og sat ild til og slået til døde med et bat bagefter, det er noget man gør bevidst. deres straf var heller ikke lige frem alt for "seriøs" og det kan virkelig give mig kvalme..
jul 2007
Følger: 18 Følgere: 15 Hunde: 2 Emner: 106 Svar: 562
det er forfærdeligt hvordan nogle af de dyr derovere har det.. man kan blive helt harm..
jeg så på tv2 her den anden dag at de starter et nyt program op, lidt alla animal planets rescue programmer
maj 2007
Følger: 27 Følgere: 27 Emner: 83 Svar: 1.163
Ser frem til den dag, at vi får et dyrepoliti i Danmark
Hvor er vores hunde priviligerede