1.357 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Størrelse på hundekurv til en Golden Størrelse på hundekurv til en Golden

Hii HG'er..

Jeg vil give min kære Golden en ny hundekurv i julegave, idet han er vokset ud af den gamle. MEN syntes det er svært at finde ud af hvilken størrelse han skal have.
Han er nu ca. 8 mrd. og er ca. 1mtr. lang og 60cm. høj, men må vel gå ud fra han vokser lidt mere.

Har fundet en oval kurv der mål 90x90 cm. og en firkantet kurv der måler 100x120cm. Den ovale er klart den mest praktiske, men bliver den mon for lille??

Man mon vidst ikke linke til de sider jeg har fundet dem på?

Har i ikke erfaringer med størrelser på hundekurve??

M.v.h. Anne

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle IKEA-møbler 800 kr.
  • Hækklipning 1.500 kr.
  • Stoppet handvask på badeværelse 900 kr.
  • Rensning af sofa 475 kr.
  • Skal have hængt tre egetræsrundstokke (trærør) op. De skal monteres fra en væg til en anden samt en hylde. 1.400 kr.
  • Jeg har brug for hjælp til 3 forskellige ting. 1.300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Størrelse på hundekurv til en Golden
  • #1   19. dec 2010 De fleste hunde krøller sig jo sammmen i deres kurve, men hvordan ligger han i den? Ligger han og breder sig? Eller krøller han sammen?

• #2   20. dec 2010 Ja det er rigtig - han krøller sig også sammen i kurven - det er han simpelthen nød til da den er så lille til ham, men når han ligger på det lammeskind han har så ligger han lige så lang han er med benene ud til siden.

Så skal' jo nok op og have en rigtig stor kurv - ih ved ikke hvorfor jeg syntes det er så svært mht. størrelsen.

• #3   20. dec 2010 Begge mine drenge ligger og krøller sig sammne i deres kurve i soveværelset, men i stuen har de et stort tæppe, som de breder sig på. Så det er svært at sige hvad der er bedst.

Kommentér på:
Størrelse på hundekurv til en Golden

Annonce