{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
730 visninger | Oprettet:

chinese crested vs. sne {{forumTopicSubject}}

hej alle.

Min chinese crested er begyndt at spise sin hale.
Det lyder måske meget mærkeligt, men han plukker hårene af halen, og spiser dem.

Det er resulteret i en meget bar hale, og at det gør ondt på ham, når han skal af med afføringen.

Nogle der ved hvorfor, eller ved hvordan jeg får ham til at holde op ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  chinese crested vs. sne
  • #1   27. dec 2010 ja så blev overskriften selvfølgelig forkert....

• #2   27. dec 2010 noget fysisk ?
    Hvad kunne det være ?

jeg tænker mere.. Han havde engang en bamse, som var en løve smiley
    Den havde 'hår', som han også plukkede.
    Den tog vi så fra ham, pga af det med afførringen. Og det startede efterfølgende.

• #3   27. dec 2010 I mine ører lyder det som en stresset og frustreret hund, der har udviklet en uhensigtsmæssig adfærd!
    Jeg har set hunde, der var taget for tidligt fra deres mor, som pattede på alt der mindede om pels, og hunde der kedede sig i en grad, der fik dem til at æde deres poter. Samt en enkelt, der levede i en voldsomt livlig børnefamilie, der konstant gnavede i sin halerod af ren og skær stress. Han holdt fuldstændigt op med det, så snart han fik en ny og fredeligere familie.
    Derudover kan din hund være generet af fyldte eller betændte analkirtler, som gør ondt!

• #4   27. dec 2010 Silas bed i sine poter som hvalp og unghund - det var svamp og bakterier, som blev behandlet hos dyrlægen. Måske det er noget af det samme? Ellers kan det være din hund har lopper?

Men nok en god idé at få det tjekket.

• #5   27. dec 2010 hold da op smiley

Jeg troede bare det var en dårlig vane agtig et eller andet. Må da lige en tur forbi dr. dyr så.

Min hund har lopper, men det er under behandling. Har ikke set en eneste i ca. 14 dage.

• #6   27. dec 2010 Marietta F

Det kan godt være, men det er ikke tilfældet her.
    Min hund er en harmonisk hund der ikke ved bedre end sin mor og far. Har er stille og roligt, og han er næsten aldrig alene hjemme. MAX 5 timer om dagen, men som regel kun 2. Han pattede ikke i sin bamse, men plukkede hårene i leg.
    Det er også det kan gør med sin egen hale. Han gør glad og springer rundt. Det er virkelig i leg. Men jeg synes jo konsekvenserne er synd for ham, og vil derfor have det stoppet.

Om det kunne være svamp ved jeg ikke. derfor vil jeg lige en tur forbi dr, dyr idag.
    Men føler mig faktisk lidt stødt af dit indlæg, fordi jeg føler du ligefrem beskylder mig for dyremishandling, som jeg ser dine eksempler.

• #7   27. dec 2010 Det var nu ikke meningen Kitt A!
    Det var simpelthen for af belyse, at årsagerne kunne være utallige, og det bedste ville være, at en dyrlæge udelukkede mulige sygdomme!

Kommentér på:
chinese crested vs. sne

Annonce