1.130 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Lejlighed med hund tilladt Odense Lejlighed med hund tilladt Odense

Min kæreste er blevet fyret og vi har ikke råd til at blive boende ret længe, hvor vi bor nu og skal finde noget andet hurtigt. Kan man overhovedet finde en lejlighed med hund tilladt i Odense? Indtil videre ser det godt nok sort ud.

Afspil videoAfspil video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reparation af hul i betonvæg 1.200 kr.
  • Ophæng af gardiner 890 kr.
  • hænge to lamper op 350 kr.
  • Montere lampe 500 kr.
  • Opsætning af tre rullegardiner, en knagerække og hjælp til to døre der binder lidt 1.100 kr.
  • Rengøring sommerhus akut 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lejlighed med hund tilladt Odense
  • #1   27. dec 2010 Ej, Louise det er jeg godt nok ked af at hoere smiley Vil lige proeve at forhoere mig, men lover ikke noget..

• #2   27. dec 2010 Hvad er max beloeb?

• #4   27. dec 2010 Isabel M: Tusind tak. Max 5000 kr med alt og så er det lige meget hvor mange værelser der er. Bare vi kan have Milo.
    *ASA* Du vil aldrig blive glemt: Tusind tak, det vil jeg lige tjekke.

• #5   27. dec 2010 ej øv louise, det er da super træls. prøv og snakke med ellen med ziggi neden fra hundeskoven. hun bor i et lille rækkehus på skt. jørgens gade, og mener ikke hun giver meget mere end 3-4000 kr. du kan kontakte hende på facebook gruppen.

• #6   27. dec 2010
    vi bor hos højstrup.. her må man have 1 hund eller 1 kat.. det må man ved mange af deres lejemål.. Vi bor på vildrosevej (en sidegade til nyborgvej) i en 3 værelses på 77 kvm til ca. 3300 kr. om mdr inkl. vand, varme, antenne og vask...

• #7   28. dec 2010 Hej.
    Social filantropisk har haft lejligheder på Rødegårdsvej og klingstrupvænget, og sikkert flere steder hvor man må have hund.
    Så vidt jeg husker har de kontor i Albanigade.
    Hilsen Tina

• Maude82 M
    Maude82 M Tilmeldt:
    dec 2010

Følger: 1 Svar: 2
    #8   28. dec 2010 Tjek også odense almennyttige bolig selskab, der må man også have hund mange af stederne, dog ikke kamphunde! Selvfølgelig kan der være venteliste, men det er da værd at prøve!

• #9   28. dec 2010 Prøv boligportalen! Hvis der ikke lige er nogen opslåede, så skriv en "søger"-annonce derinde. Det gjorde vi og der gik under en uge, før vi havde det perfekte sted. smiley
    Skal lige siges at det dog koster lidt at få en profil.
    Held og lykke med søgningen smiley

Kommentér på:
Lejlighed med hund tilladt Odense

Annonce