{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
944 visninger | Oprettet:

Ezy dog halsbånd.. {{forumTopicSubject}}

Jeg har i går købt et Ezy dog halsbånd til Fluffy, men jeg er godt nok kommet i tvivl med det.. Jeg synes det er meget stift og bredt, og kan faktisk bedre lide Hurttas halsbånd der er mere bløde i det..

Men hvad siger i, bliver de blødere med tiden og slider de på pelsen???

Uhh jeg er godt nok i tvivl også omkring str, har købt et medium til hende og det passer når det er spændt helt ind men synes at klik låsen er meget stor til hendes lille hals... Arrrggg hjælp...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.
  • Hjælp af fagmand til tilslutning af nyt komfur (rette kabel haves) 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ezy dog halsbånd..
  • #1   28. dec 2010 uhh , jeg sværger nu til rundsyet læderhalsbånd , tynde og fine.

desværre er Bertil lige vokset ud af sit , så jeg skal snart en tur til Maxi zoo hvor de er billigst

som du selv er inde på , har det du har købt al for stor kliklås

de små rundsyet læder har små fine låse som på et bælte

• #2   28. dec 2010 Jeg bruger også rundsyet læder til Gizmo, men Fluffy har den lange mynde hals så hun skal have et bredt halsbånd, synes bare det her er voldsomt med det klikspænde, Det hun har nu er et lækkert Blødt læderhalsbånd med alm metal spænde, men vil gerne have et stof halsbånd til vores ture i skoven for det i læder har altså ikke så godt af alle de ture i søen *LOL* Og så er det nemmere at vaske et stof halsbånd bagefter smiley

Men tror jeg aflevere det retur og køber et Hurtta i stedet for...

• #3   28. dec 2010 (link fjernet)

Det er forresten sådan et her jeg har købt.

• #4   28. dec 2010 jeg elsker ezy doghalsbåndene

de bliver ikke bløde som sådan, men syntes nu heller ikke de er stive

her slider de ikke hårene af, gjorde de heller ikke på Vodka

mener bestem osse hans var M eller osse er det Babes der er det *G*

men syntes nu ikke kliklåsen er så stor

• #5   28. dec 2010 Sådan et halsbånd var det første jeg købte til Simmer og der gik ikke længe før det lugtede værrer end min søns fødder hehe

og det siger ikke så lidt smiley

men du har ret , læder kan ikke så godt lide alle turene i vandet

• #6   28. dec 2010 Jeg har også easy dog halsbånd (blandt mange) til mine. Syntes ikke de er helt så stive somi starten men de bliver ikke bløde som sådan og her er der heller ikke problemer med de slider pelsen

• #7   28. dec 2010 Ok så ryger det altså retur i morgen det er alt for stift til os, jeg vil have bløde halsbånd der er lette at bøje og det er det her ikke...

• #8   29. dec 2010 Bertil nej men jeg vil forsat bruge mit læder til de alm ture og til træning, for det sidder skide godt på hende, havde overvejet bare at købe et nyt magen til og så bruge det gamle i skoven, men det kostede altså 700 kr i sin tid sååå tror godt jeg kan nøjes med et Hurtta *LOL*

• #9   29. dec 2010 ja vores tæve har nok haft sit i 2 år nu.. det har været i utalige søer og saltvand/sand-skov osv og man kan næsten ikke se det er slidt, et hurtigt skøl under hanen og det var det...

buffy er meget tynd pelset og her er der ingen slidmærker eller noget, og hendes sider enda godt til pågrund af hendes bygning..

var selv i tvivl til at strate med om spændet ville holde, men ind til nu ingen problemer...

• #10   29. dec 2010 de former sig altså efter din hund, de bliver ikke ved med at være helt stive.. de bliver ikke bløde som smør, men bestemt heller ikke for stiv vså det er ubehageligt for hunden, som sagt det former sig nærmest..

• #11   29. dec 2010 Tayson har dælme haft hans i mange år nu. God kvalitet, kan ikke genkende det med lugten...slet ikke. Det har heller ikke slidt på pelsen her. Synes heller ikke stivjeden er et problem, det sidder rigtig godt om halsen.
    Jeg vil aldrig købe et andet halsbånd en dette, men det er jo en smagssag

• #12   29. dec 2010 Jeg kunne godt forstille mig de var gode til de brede hundetyber som Janne`s Babe osv, men Fluffy er halv mynde med meget tynd hals, hun kan faktisk passe min cavaliers halsbånd og han er halv str af hende, og det er ikke fordi jeg er bange for at spændet ikke kan holde, jeg synes det er for stort. Men nu fandt jeg lige et Hurtta halv kvæler som jeg tidligere har købt og det er lige et nr for stort men ellers sad det perfekt på hende på turen og det er dejligt blødt og ikke så tykt, så jeg aflevere Ezy dog halsbåndet tilbage i morgen, kan altså bedre lide de andre...

• #13   29. dec 2010 hundetyber = hundetyper *LOL*

• #14   29. dec 2010 ja overvejede også det du omtaler, men har ikke prøvet det endnu, er bange for at det bliver for "fint" til min bulldozer hehehe,

• #15   29. dec 2010 Ja der har jeg det jo så omvendt jeg synes Ezy dog bliver for bombastisk til Fluffy`s tynde hals smiley Så jeg beholder Hurttaèn og retunere det andet i morgen, tror jeg kan få Hurttaen til at passe fint, hvis jeg giver det en ekstra syning så det ikke kan udvide sig så meget i kvæleren, for så længe det ikke er løst passer det fint, problemet er bare at når jeg slipper hende og hun har hoved nedad så kan det ryge af fordi det bliver for løst, men det kan jeg jo ændre med en ekstra syning i kvælerdelen smiley Det må jeg prøve i morgen *LOL*

• #16   29. dec 2010 ja det er med at være lidt kreativ engang imellem...

• #17   29. dec 2010 Skide god tråd :o)
    Jeg har nemlig kigget på ezy dogs halsbånd til Taiko, og jeg er også i tvivl om jeg sys, det er for bredt til lille ham ..
    Synes bare ezydog er super kvalitet :o) Hmm ..

Kommentér på:
Ezy dog halsbånd..

Annonce