1.238 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Min hund og jeg flytter.. Min hund og jeg flytter..

Min kæreste og jeg er gået fra hinanden, og jeg flytter i en anden lejlighed.. Jeg er ikke så bekymret for om Balou kan finde ud af selve flytningen, for han er en sej hund.. smiley Men det jeg tænker på er at det er en meget central lejlighed i stueplan.. Så jeg spekulerer i om man kan gøre noget for at vænne ham til at der kommer folk til at gå forbi vinduer og døre uden at han skal stå der henne og gø, og tro at de kommer ind til ham.. Han gør ikke normalt, medmindre folk kommer ind, og han ikk lige kan kende dem.. Jeg har planer om at få sat et gardin op som rulles op nedefra, så jeg kan rulle op så han ikke kan se ud, men samtidigt får noget dagslys ind.. Og jeg kan heldigvis lukke ud i baggangen så han ikke kan komme derud.. Men er der nogen form for træning jeg kan give ham så han ikke skælder alle sammen ud..?? Jeg ved selvfølgelig heller ikke hvordan han reagerer på det, men vil bare gerne være på forkant.. smiley på forhånd tak..

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af spisebord 1.350 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • 2 lamper og 2 billeder 500 kr.
  • Tilslutning af komfur 350 kr.
  • Tage ned en lampe i taget 335 kr.
  • Havemand til ukrudsrydning i indkørsel 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min hund og jeg flytter..
  • #1   1. jan 2011 Jeg bor osse i en central lejlighed i stueplan.
    Man kan købe noget i Silvan, som kan klistres på vinduerne. Så kan du ikke se ud der hvor det sidder og folk kan ikke se ind.
    På den måde får han lys ind og han kan ikke se dem udenfor.
    Jeg har tændt radioen når mine er alene hjemme - så siger de ingenting

• #2   1. jan 2011 Okay.. smiley det var selvfølgelig en mulighed.. Og ja det med at klistre noget på vinduet var også en løsning i stedet for gardinet for det er rimelig dyrt.. :S Mange tak Monica.. smiley

• #3   1. jan 2011 Det var så lidt (:
    Håber I finder ud af det!

• #4   2. jan 2011 Vil bare lige tilføje at jeg har klistret det der film op på 2 døre, fordi begge hundene altid stod og gøede af alt og alle. Efter jeg satte det op har der intet været (udover det "lovlige", selvfølgelig). Det ligner lidt frostet glas og er super nemt at sætte op!! Jeg købte en rulle på 40*200 cm i Bauhaus til 49,95,-, så super dejlig, nem og billig løsning!!

• #5   2. jan 2011 Måske det slet ikke blir et problem.... Jeg ville træne ham ved at, hvis han gør, distrahere ham og gi en godbid hver gang han tier stille.. Han skal jo også lige vænne sig til sine nye omgivelser...
    Held og lykke:-)

Kommentér på:
Min hund og jeg flytter..

Annonce