{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.210 visninger | Oprettet:

Hundefoder - Chihuahua/Papillon {{forumTopicSubject}}

Hej alle hunde-elskere,

Er der nogen herinde som kan anbefale et lækkert foder til en lille Chihuahua/Papillon-blanding på 3 kg?
Hvilke erfaringer har i med f.eks. Eukanuba eller Royal Canin?

Jeg vil skifte da han slet ikke spiser nok og er meget tynd, og han fælder utrolig meget. Han gider simpelthen ikke det foder... Pedigree.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hundefoder - Chihuahua/Papillon
  • #1   3. jan 2011 vi fodre Lasse med royal canin chihuahua foder smiley det er rigtig godt fordi det lugter ekstra meget så små hunde bliver interressret i det. Har et link her hvor der står lidt om det smiley vi har rigtig gode erfaringer med vores ihvertfald smiley

    (link fjernet)


  • #2   3. jan 2011 Synes det er 3 elendige mærker du har kig på! De er fyldt med korn, soya og andre unødvendige ingredienser, som endda er allergifremkaldende!
    Jeg ville anbefale noget korn frit, soya frit, majs frit - Så hunden får fuld udnytte af det foder den spiser!
    Fx, Fish4Dogs, WolfsBlut, Taste of the wild, Orijen mm.


  • #3   3. jan 2011 (link fjernet)
    her er der en brocure også smiley


  • #4   3. jan 2011 janni
    pedigree er i følge mig mening heller ikke godt mad, jeg plejer at kalde det, mac d mad til hunde, min mor kom til at købe det, og de spiser faktis mere af det her en royal canin, men det endt med grim pels og fedme hos den ene, dog besørger de mindre af det, men jeg føler ikke det et godt foder til mine.

    rayal canin bruger jeg til dem og de har en fin vægt, sund pels, og fin afføring, jeg bruger også lakse olie i maden.


  • #5   3. jan 2011 Minn hvalp på snart 5 måneder får Royal Caine og det trives han særdeles godt på.

  • #6   3. jan 2011 jeg fodre med pro plan eller pro nuture - skifter lidt smiley

    Avalee har fået så lang smuk pels på det fodre smiley


  • Lisa B
    Lisa B Tilmeldt:
    jan 2011

    Følger: 1 Svar: 1
    #7   3. jan 2011 Jeg går helt klart ind for det der hedder BARF!
    BARFT står for Bone And Raw Food. Det er råt kød. Det er SÅ nemt og SÅ lækkert for din hund. Jeg arbejder i en hundesalon, og ser defor også rigtig mange allergihunde. Efter jeg har fået dem overtalt til at prøve, er det bare blevet SÅ godt! Jeg ved godt det ikke er derfor du vil finde et nyt/andet foder, men det viser jo bare at det er rigtig godt. Jeg brænder for BARF.

    Vi ved ikke så meget om hvad de putter i tørfoderet... Med BARF ved vi det lige så meget som i det kød vi køber til os selv nede i supermarket. (O:
    Jeg synes du skal se på www.rigtighundemad.dk og finde din nærmeste forhandler, og prøve at købe én pakke grøn kallun (komave). Der er 500 gr. i én pakke til 15 kr.

    Jeg har helt klart bedst erfaring med rigtighundemad af alle BARFforhandlerne. Hvis det er noget du er interesseret i, er du meget velkommen til at kontake dig, så kan du få meget mere af vide.

    Tænk over det...

    Med mange Venlige Hilsner Lisa og Sofie


  • #8   3. jan 2011 min chihuahua får også royal canin som jeg kan se mange andre får smiley min pige er rigtig glad for det, og synes heller ikke det er specielt dyrt. jeg køber den foder som er beregnet til chihuahua. kan varmt anbefales smiley

  • #9   3. jan 2011 Jeg BARF fodre også og er super glad for det smiley Det mest naturligt for dem og har mange fordele smiley

  • #11   1. jul 2014 Hold Jer langt væk fra Pedigree, Royal Canin, Hills og Eukanuba. Og gør Jer selv og Jeres hunde den tjeneste, at lære at læse ingredienslisterne bag på foderposen.

    Der findes SÅ meget andet godt foder på markedet efterhånde, at det ikke skulle være nødvendigt, at fylde ens hund med korn, ris og animalske biprodukter.


  • #12   1. jul 2014 Jeg har selv chihuahua og kan anbefale Olivers smiley

Kommentér på:
Hundefoder - Chihuahua/Papillon

Annonce