{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
847 visninger | Oprettet:

Synsk !!! {{forumTopicSubject}}

Havde en meget stor oplevelse i dag som jeg bare må dele med jer herinde smiley
I får lige hele historien fra start smiley

Jeg solgte i sommers min dejlige hingst til en veninde men valgte så at købe ham hjem igen for ca en måned siden.
Min mor som jeg ellers fortæller alt havde jeg ikke fortalt at jeg tog ham hjem igen da jeg ikke gad den store sang om hvor mange ponyer jeg nu havde og alt det der smiley

Da jeg har haft Tornado hjemme igen et par dage, kunne jeg se den var gal med hans ben og viste ikke hva jeg skulle stille op. kontaktede min dyrlæge som ville komme i løbet af ugen.
Pludselig ringer min mor og siger til mig at jeg har en syg hest !! Hvorfor viste hun ikke men hun kunne mærke hun bare skulle fortælle mig det !! Hun sagde så at hun havde på fornemmelsen det var Tornado men viste jo jeg havde solgt ham, så hun var lidt forvirret.
Måtte jo så fortælle at han var kommet hjem igen og hun sagde med det samme at så var det ham !! Hun sagde han havde ondt i sine ben men nok skulle blive rask igen. Hun sagde også at han IKKE var klap hingst som min venindes dyrlæge ellers havde sagt han var !!!

Min dyrlæge kom så ud i dag og Tornado har løse knæled men er i bedring og som min mor sagde er han IKKE klap hingst !!!
Hmm ja nu tror jeg jo på der er mere mellem himmel og jord men må sige at det her gav lidt gys ned af ryggen !!! smiley

Skal lige siges min mor bor i Ålborg og jeg i Sønderborg så hun kan ikke lige komme ned og mærke på ham !!! smiley

Hun fortalte en del flere ting om mine ponyer og indtil videre har hun haft ret smiley Selv min dyrlæge så helt skræmt ud i hoved da han fandt ud af hun havde ret smiley
Men det er nu dejligt at ens mor lige kan holde en opdateret om hvordan mine ponyer har det smiley

Er der andre som har haft ligene oplevelser eller selv kan "tale" med dyr på den her måde ???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Synsk !!!
  • #1   6. jan 2011 Hold da op...
    Sikke en evne.. Skræmmende - spændende - Overvældende - Fascinerende -

Vildt

• #2   6. jan 2011 Wow ! Elsker sådanne historier ! smiley

• #3   6. jan 2011 Det er altså så skummelt sådan noget.

For ja - det kan ikke komme ud af ingenting, jeg tror ikke på sådan noget - også alligevel ? Det kan jo ikke forklares på andre måder *G*

Fedt nok !

• #4   6. jan 2011 Jeg ringede engang til min mor og sagde at jeg var faldet af hesten og havde brækket halebenet..
    Min mors reaktion ?? : Hun sagde " Åhhh det var godt"

Hun kunne fornemme at der ville ske en ulykke for en af os børn men ikke hvem eller hvor alvorligt og det var lige inden de skulle på ferie så hun havde slet ikke lyst til at tage afsted før hun fik at vide det " bare var mig der havde brækket halebenet"

Hun kan altså også noget.. Ikke så præcist som din mor men man skal nu alligevel lytte hvis hun får de fornemmelser af at noget er galt

• #5   6. jan 2011 hahaha Tina - Det er da en lidt komisk reaktion at få smiley

Men VILDT nok ... smiley

Jeg har flere gange haft følelsen af at min mor ville komme ud for en trafik ulykke - Heldigvis er de aldrig rigtige - men ja... jeg er altså bange for det :S Bliver også sur når hun kommer senere hjem end aftalt - Kun fordi ejg alligevel når at bekymre mig om hende smiley

• #6   6. jan 2011 Ja jeg må så indrømme at det ikke kommer bag på mig, det eneste der gør det er at det er blevet "offenliggjort" da det ikke er det man taler højst om når man ved ting som de fleste andre ikke tror på.

Da jeg selv har haft "virkelighedsdrømme" fra jeg var barn af, om ting som er sket uger til mange år efter så tror jeg bestemt på at din mor har et "Open mind" ang. sin 6 sans.
    Så lyt du endeligt til hende når hun har noget som hun mener at du bør hører.

• #7   6. jan 2011 Freja : Ja det var heller ikke lige den reaktion jeg havde forventet, det må jeg nok sige.

Min mor drømte at min bror stod og gemte sig under min fars skjorte og græd og græd og græd..
    Kort tid efter( et par dage) blev han alvorligt syg med hævelse i rygmarv og hjerne og meget lang indlæggelse

• #8   6. jan 2011 Jeg har oplevet noget lignende tre gange...

første gang da jeg var ganske lille, tror jeg gik i 2. klasse (: min veninde der var mørkeræd skulle følges hjem og min mor lå vist nok syg.. så jeg tog hunden med og fulgte hende hjem, ligepludselig får jeg en virkelig mærkelig følelse, og i næste nu kommer en hund springene ud af en busk, og forsøger at bide mig.. heldigvis havde jeg min egen hund med, som fik bidt hunden så den løb sin vej...

Anden gang var da min anden veninde skulle hjem fra mig, det er vist et halvt år siden.. hun skulle cykle hjem, og jeg bad hende om at trække over den store vej, det var nemlig mørkt og hverken hende eller jeg havde cykellygter.. Efter hun er ørt får jeg en ekstrem ubehagelig følelse, og jeg ved bare noget er galt.. få minutter efter får jeg en sms fra hende, hun var 5 centimeter fra at blive kørt ned...

Den sidste gang var i en bus, jeg fik den velkendte følelse, og grab straks fat i en af de der stænger ved sædderne, i næste øjeblik skred bussen så voldsomt ud at de fleste passagerer lå nede på gulvet... det er bestemt ikke sjovt at få den følelse.. jeg får den også lige inden en hest fx. stejler med mig, hvorfor jeg sjældent falder af...

• #9   6. jan 2011 Det er vel samme "følelser/fornemmelser at clairvoiante har/får, de fleste er bare ikke istand til at "styre" deres viden så godt at den er særlig brugbar, men jeg syntes at det trods alt beviser at der sker mere oppe i vores hjerner end de fleste vil stå ved..
    Det er bare lige det med, hvordan lærer man at bruge /styre disse evner.

• #10   6. jan 2011 Min mor har altid kunne disse ting med mennesker og afdøde men aldrig med dyr !!
    Hun er nu begyndt at tage kurser for at lære at bruge sin evne bedre og da hun stillede ind på mig kom min hingst Tornado med en masse oplysninger om ham selv og mine andre ponyer smiley
    Nu er min mor så begyndt at udforske det synske indenfor dyr og jeg må sige at jeg lytter efter alt hva hun siger for efter dette tror jeg fuldt ud på at det mine ponyer fortæller min mor er rigtigt !! smiley

Hun sagde også at min hoppe Sussi går tom og da hun ikke er blevet scannet for drægtighed vil tiden vise om også det er sandt smiley

• #11   6. jan 2011 Jeg tror også på at der er mere mellem himmel og jord end man lige regner med.
    Har også selv oplevet en del noget lignende.
    Har flere gange drømt noget, som så på et senere tidspunkt faktisk er sket.

Nogle af de ting jeg aldrig vil glemme er bla.

Dengang min farmor og farfar døde, (med 3 års mellemrum) havde min far drømt de ville dø om natten inden det skete. Derfor kom det ikke som et chok for ham, han blev selvfølgelig rigtig ked af det, men han havde forberedt sig lidt på det.

Dengang min morfar døde, lå jeg og sov, vågner pludselig op med en mærkelig trist fornemmelse, kunne ikke helt finde ud af hvad der var galt, men noget var som det ikke skulle være. Ringer derfor til min mor, som jeg vidste var på sygehuset for at besøge min morfar, og spørger hende direkte, om det er sket. Og det var det desværre.

Da Fie blev syg, var vi i KBH, og min søster passede hundene.
    Kunne pludselig mærke at der var noget galt, og fik voldsomme smerter i maven, kunne mærke at det var Fie der ikke havde det godt. Ringer derfor til min søster, og spørger hende om hvad Fie laver, hun fortæller at hun ligger og sover, som hun så tit gjorde. Jeg bad hende om at kalde på hende, det gjorde hun så, men Fie reagerede næsten ikke, hun kaldte flere gange, og til sidst løftede Fie hovedet, men hun var meget sløv, vi kørte så hjem med det samme, og afsted til dyrlægen, som kunne konstatere at Fie desværre havde fået livmoderbetændelse.

Dengang vi havde rotter til slangefoder, var der en rotte som var stukket af, vi havde ikke kunne finde den i 1 mdr, og troede at den var helt væk, eller lå et eller andet sted, men en nat drømte jeg at den ville komme frem bag de andre rotters bur, og 3 dage efter, kigger jeg tilfældigt over mod det bur rotterne var i, og der sad den forsvundne rotte.

Og oplevede for kort tid siden, da vi sad til en julefrokost, at jeg blev meget nervøs, og havde lyst til at køre ud til den hest jeg har lånt med det samme. Men efter ca. 10 min kunne jeg mærke en lettende føelse, og valgte derfor at blive til julefrokosten alligevel, men skrev til hende der stod for at lukke heste ind den dag, om der var noget galt med Timmi, eller om der var sket noget, hun skrev så tilbage at han havde det fint, men at han var stukket af fra hende da hun lukkede ind, og hun havde brugt 10 min på at fange ham.

Har oplevet mange flere ting, men disse er nogle af dem jeg altid vil huske.

• #12   6. jan 2011 Alt er/består af energi og for mig er det en naturlighed at arbejde med hvid magi *smiler kærligt*

• #13   6. jan 2011 Ja det er så mig Sheila skriver om jeg er hendes mor.
    jeg må indrømme at det med dyr er ret nyt for mig og jeg har ingen ide om hvor det kommer fra.
    Meningen var jeg ville stille ind på min datter Sheila, men ud af det blå kom så disse heste og især en af dem.
    Siden da så taler de med mig, jeg ved de lyder vildt og jeg ville nok heller ikke tro på det, jeg kan ikke helt forklare hvordan, men når Sheila ringer, ja så kommunikere de med mig hvis Sheila har et spærgsmål, men også ting ud over det.
    Jeg er selv ret forvirret, men synes det er sjovt, da heste, ja grin bare, har humor.
    Mit område er normalt mennesker og afdødekontakt hvilket jeg pt tager kurser i, men det her kan jeg åbenbart bare.

• #14   7. jan 2011 Kennel Flindt's Shih tzu

Dyr er ærlige, oprigtige og lige til hvorimod mennesker har mange 'lag'

Prøv at kommuniker telepatisk med de dyr du møde på din vej hvor du naturligvis beder om deres tilladelse først

• #15   7. jan 2011 Det vil jeg da forsøge, men det er nemmest hos Heste, jeg kan slet ikke med mine hunde, eller andre hunde, de er for mig ret lukket, men øvelse gør nok man måske kan åbne for dette også.
    De her heste tilgengæld, ja dem kan jeg dårligt få ro for, hehe.
    Men ja dyr er ærlige, det har jeg opdaget, de siger ting som de er, der lægges ikke låg på noget.
    Det gjorde mig også virkelig glad da jeg følte jeg faktisk kunne hjælpe min datters heste, og det også holdt stik, det føles rart at kunne hjælpe dem da de jo til dagligt ikke kan sige hvad de føler og tænker:)

• #16   8. jan 2011 Åben for din blokering og kommuniker med alle dyrearter *smiler kærligt*

• #17   8. jan 2011 Ja jeg syndes jo bare det er rart at min mor kan tale med mine ponyer for så bliver jeg da aldrig i tvivl om hvordan de har det og om der er noget galt med dem smiley
    Som sagt blev min dyrlæge helt hvid i hoved da han fik af vide hvad min mor havde sagt om min hingst Tornado og det så viste sig at være sandt selvom en anden dyrlæge havde sagt det modsatte smiley
    Men jeg lytter til hvert ord mine ponyer fortæller min mor og kan allerede mærke en forskel på dem smiley De kigger mere på mig når jeg går i stalden og det virker på mig som om de prøver at fortælle mig noget, nu de har fundet ud af de kan smiley

Specielt min lille hingst Sigurt er godt nok sjov smiley Han vil ikke være voksen og vil godt med ind om natten og sove sammen med min hund Atak smiley

• #18   8. jan 2011 Sheila. Prøv selv at åbne dit sind for deres tanker, ALLE har evnerne, men kun få kan finde ud af at bruge dem, nok også fordi at så få tror inderligt nok på det. :o))
    Men du VED at det kan lade sig gøre, så begynd med en af dem du har det tættest forhold til, og jeg er sikker på at i hurtigt vil kunne kommunikere, ikke på samme måde som mennesker taler sammen, men "Gosh det er svært at forklare" men pludseligt vil du vide hvad den har lyst til, du vil vide hvis den har en "dårlig dag" eller bare ikke gide noget den dag, lige så snart i ser på hinanden når du kommer ind i stalden.
    Jeg ved det da jeg havde sådan et forhold til min første pony og alle de hunde jeg mødte som barn/teenager.
    Jeg kan desv.ikke konsentrere mig om det mere pga.et par hjerneblødninger, men hold op hvor jeg savner at kunne tale med dyrene uden brug af ord.
    Så PRØV og gi meget gerne en tilbagemelding om hvordan det går ikk *Ss*

• #19   8. jan 2011 Det vil jeg da helt sikkert prøve smiley

• #20   8. jan 2011 Jeg har forklaret Sheila hun også kan dette, men hun tør ikke rigtig tror jeg, men det skal nok komme:)
    Dog er det en underlig verden, for jeg havde feks aldrig overvejet at tale med heste, men de øverdøver Sheila når hun er i stalden: hihi.
    Jeg tror alle kan dette hvis man har et åbent sind, dog tror jeg også man skal tænke lidt over hvad man lukker op for, jeg kan godt spekulere på hvornår ting der ikke er så gode for mig vil dukke op, det er en rigtig god ide at have en der ved hvad man har med at gøre ved sin side den første tid.

• #21   9. jan 2011 Det er bestem heller ikke let at gi 100% slip, så man er åben for andres tanker eller hvad man nu prøver på at opnå indenfor "den 6 sans", F.eks.da jeg øvede på sjælevandring=ud af kroppen opleveser som barn, da blev jeg SÅ bange lige så snart jeg nåede dertil hvor jeg bare burde ha slappet 100% af/ gøre mig helt fri af alt, "det føltes dengang som om jeg skulle acceptere at dø", så angsten stoppede mig når jeg var vågen, men det lykkedes altid når jeg sov.
    Sjovt nok har jeg det som dig "Kennel Flindt" jeg tænkte akdrig over at tale med dyrene , det skete bare, jeg opdagede det ved at tænke på at be kattene om at gøre noget også gjorde de det til min store forundring, "jeg var ikke ret gammel 3-4-5år" og det var rigtige vildkatte, men de stolede på mig når jeg kiggede på dem og tænkte at jeg gør jer ingenting, jeg vil bare hjælpe jer.
    Og når jeg var sammen med hunde prøvede jeg det samme og de gjorde også hvad jeg bad dem om, og så eskalerede det self. også pga.jeg fik de virkelighed drømme om noget der ville ske, jeg blev bare særlig god til at komme nærmere på tidspunkterne end at en given ting ville ske indenfor et par uger, andre kunne jeg mærke at der ville gå år, "det var de meste ubehagelige".
    Hov det bliver ret langt det her :o))
    Men jeg er sikker på at Sheila kan lære det med din hjælp, for som jeg også skrev så skal man over visse meget svære "hurtler" som den menneskelige angst kan stoppe.

Jeg vil meget gerne hører hvordan det går både med Sheila og dit kursus i clairvoiance, jeg gør jo pt alt for at genoptræne min hjerne til bare at få noget at min hukommelse af ord osv.tilbage. det burde jo kunne lade sig gøre da hjernen har ubrugt pplads nok :o))
    Og jeg er sikker på at tankens magt kan hjælpe mig Enormt, men jeg har brug for sådanne indput som jeg fik fraa denne tråd, altså ting der gør at jeg pludseligt husker ting jeg ellers havde glemt.

I kan bare skrive nogle pb`ere til mig ind imellem F.eks. når /hvis der sker fremskridt for en af jer "nu skal du jo også lære nyt "Kennel Flindt" og jeg vil meget gerne høre om det du lære..

Og Held og Lykke til jer begge 2 med den spændende tid i begge går imøde..
    Knuss fra Anita "Som desv.bor helt ovre i Kbh." Snøft. jeg ville gerne ha haft jer tættere på. ;o))

• #22   9. jan 2011 Mange tak smiley

Skal nok holde dig opdateret men tror der går noget tid før jeg lære at give slip men arbejder på det smiley
    Det du beskriver som barn kunne jeg også som barn smiley jeg har fanget mange vildkatte og gjort dem tamme så de kunne få nye hjem, og altid uden en skræmme !!! Hunde kom hen til mig og lagde sig til, selvom de normalt ikke kunne lide fremmede mennesker og jeg har aldrig som barn haft behov for at snakke til mine dyr, de viste bare hvad jeg tænkte og omvendt !!

Men ja den evne er gemt godt væk i dag smiley

• #23   9. jan 2011 Jeg vil da rigtig gerne opdatere når der kommer nyt:)
    I øjeblikket får jeg rigtig mange henvendelser fra folk med heste, det giver en god erfaring og jeg ser frem til at kunne bruge disse ting langt bredere, så man kan hjælpe andre:)

• #25   9. jan 2011 Kira R

Kender det kun alt for godt smiley
    Min mor ved alt så det er totalt latterligt at prøve at holde noget skjult !! smiley

Kommentér på:
Synsk !!!

Annonce