{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
546 visninger | Oprettet:

Sure løbere {{forumTopicSubject}}

Hvordan reagerer jeres hund når løbere kommer så tæt på bagfra at de faktisk rører (på et fortov)løberen bliver jo skidesur når hunden reagerer ved at springe op, men man opdager jo dem først når de lige er ved siden af for med vinterhue på er det jo svært at høre dem.(hundeen har heller vist tegn på at der kommer nogen)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sure løbere
  • #1   7. jan 2011 Hun siger ingenting til løberne, men syntes de er vældig interessante når de er løbet forbi smiley Ville da også blive irriteret hvis jeg var løber, og der sprang en hund op af mig når jeg passerede den smiley

• #2   7. jan 2011 Zoe vil MEGET gerne løbe med dem afsted smiley
    Så hvis jeg ikke lige får fanget hendes opmærksomhed så SKRIGER hun af dem smiley

• #3   7. jan 2011 altså jeg kan da godt forstå at løberne ik gider ha hunde springende om benene - men på den anden side, hvis de passerer så tæt på at hundelopperne får vind i håret - så er de sgu for tæt på.
    Uden hund vil jeg heller ik ret gerne 'overhales' af en motionsudøver i så tæt afstand at jeg føler mig snittet i forbifarten. Det er voldubehageligt - så hensyn skal vises begge veje.

• #4   7. jan 2011 Enig - Begge veje ! smiley

Mig og en veninde gik rundt i en hundeskov i hillerød på et tidspunkt - Og ud af det blå kom der er løber, Han gik noget nær amok over at have en hund ved siden af sig som ville hilse på ham -
    Det er en hundeskov, Det er hvad du kan forvente !

Meget ubehagelige ting han råbte til os før han tonsede videre - jeg ville ønske jeg havde sagt "ja det er fint din skovstønner"

• #5   7. jan 2011 100% enig med Udenfor...så godt skrevet;)

Jeg har samme problem med mountainbikere, som man ofte først opdager når de overhaler, så både Sylfiderne og undertegnede får et chok...er det ikke lovpligtigt med en ringeklokke?...og så at bruge den ville være en stor hjælp...eller rømme sig...eller sige "...her kommer jeg"...et eller andet i stedet for bare at komme sådan snigende;DD

Men helt sikkert, hensynet går begge veje:)

• #7   7. jan 2011 haaaaaa den kan jeg toppe!

For nogen år siden kom jeg tøffende med mine to hunde... min gamle yorkie og det store lokum jeg havde ved siden af. Vi var netop osse i hundeskoven, og gik stille og roligt ned af en meget meget bred sti - vi taler så bred at en trakor ku overhale uden at man skal springe ind i underskoven. Hundene gik lisså stille og snusede i rabatten, da vi bliver passeret af en jogger. INGEN af dem så meget som registrerer ham - de har travlt med at pilleroderage i rabatten. Idet han passerer os, så snerrer han af mig: "få så de hunde i snor!!!"
    Jeg nåede desværre aldrig et kækt svar tilbage - for jeg blev så mundlam at min kæbe faldt ned på grusstien.

• #8   7. jan 2011 trakor = traktor, hehe

Og altså.. hundene var IKKE i nærheden af joggeren.. de gik i samme side af stien som jeg.. venstre.. og joggeren kom i højre side.

• #9   7. jan 2011 Jeg forsøger da bestemt at undgå at mine hunde tager kontakt til forbipasserende, og det gør de heller ikke, Blue gør aldrig. Men hvis de ligefrem løber så de gnider sig op og ned af Kirk, forsøger han at få kontakt, men så må de fandme løbe udenom.

Den anden da jeg luftede drengene, Kirk med snor, Blue uden, han har aldrig snor på. ca. 2-300 m. væk kommer en dame cyklende med sit barn på fortorvet, vi var på en mark. Hundene havde ikke engang set hende og hun råber så, se at få den køter i snor, SURE KÆLLING!

• #10   7. jan 2011 Ulla Også selvom det er hundeskov ? Hvor du ikke kan andet end at regne me at der er hunde ?
    Det var jo ikke fordi vores hunde OVERFALDT ham eller lign - De løb der over og ville hilse, Han virkede direkte bange for hunde - Hvilket er virkelig dumt - for hvad laver han så i en hundeskov ?

Hvis jeg er bange for biler stiller jeg mig heller ikke midt i københavns største kryds og beder folk om at skride væk fra mig ?

• #11   7. jan 2011 udenfor - hahahah okay fedt.
    Han har sikkert tænkt "Hellere end gang for meget end en gang for lidt ?"

ja ja smiley

• #12   7. jan 2011 Ja eller osse var tumpen ikke huskendt, og havde derfor ikke opdaget at i samme moment han løb under landevejen, så satte han fod i den lokale og meget benyttede hundeskov.

Kommentér på:
Sure løbere

Annonce