{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
645 visninger | Oprettet:

Taber sig :/ {{forumTopicSubject}}

Bamse er begyndt at tabe sig igen. Det er ellers med at vi fodre med råt kød 2-3 gange om ugen.
Og hans tørfoder står fremme konstant, (med mindre der lige har været en kat i det)..

Han er blevet så tynd nu at man tydligt kan se, eller fornemme og mærke hans knogler ved hofterne.
Hans ribben kan ikke ses.
Han har tabt 400g. og er nede på 2,9kg. I stedet på hans "kamp" vægt, 3,3-3,4kg.

Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre. :S

Leder efter et nyt foder mærke der giver ham mere kulhydrater.
Det er desværre ikke muligt på nuværende tidpunkt at råfodre kun. Da jeg ikke har nogen stor fryser.

Håber i kan komme med nogen råd om fodring :S


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Taber sig :/
  • #1   7. jan 2011 Jeg tror da lige jeg ville smutte forbi dyrlægen og få hunden undersøgt.. Man kan ikke fodre sig ud af det hvis det er en sygdom man ikke kender til

  • #2   7. jan 2011 Han fejler umiddelbart ingenting, og han har altid været tynd. Undtagen da han var en fedhvalp smiley Han er altid blevet fodret med RC, puppy, junior, også mini adult nu.

    De fleste der rører ham synes han er tynd, og det har været når han har været tyk. Og nu er han altså blevet tyndere igen :S

    har været igang med at afprøve nyt foder, og han har 1 døgn ikke rigtig spist noget, men det burde hna ikke tabe sige så meget af vel?:S


  • #3   7. jan 2011 Du kunne prøve royal Canins 4800.Der er ekstra meget godt i... Jeg bruger det selv til min den ene da hun også hurtigt bliver enormt tynd. Der er også den der hedder4300 den er noknemmere at få fat i ;o)

  • #4   7. jan 2011 Hvordan er stykkerne?.. Store eller.
    Men ja kan være jeg skulle prøve det:)
    Håber han kan lide det!


  • #5   8. jan 2011 De er ca mellemstore. Min chihuahua kan sagtens spise dem.
    Det er guld værd herhjemme


Kommentér på:
Taber sig :/

Annonce