771 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "cesar millan -"
Cesar Millan
Jeg ved det er et sprængfarligt emne. Men, bær over med mig. :D Jeg søger et link til klip, artikel eller lignende som på bedste vis forklarer hvorfor man IKKE bør tage ovennævntes metoder for g...
Jeg ved det er et sprængfarligt emne. Men, bær over med mig. :D Jeg søger et link til klip, artikel eller lignende som på bedste vis forklarer hvorfor man IKKE bør tage ovennævntes metoder for g...
Skrevet af: Pernille C - 20. jul 2017
Cesar Millan
I kender sikkert alle til denne Mand, jeg ville bare gerne høre hvad i syntes om hans trænings metoder? det ser jo vildt fascinerende og hokuspokus artigt ud. som dernæst leder mig til mit næste ...
I kender sikkert alle til denne Mand, jeg ville bare gerne høre hvad i syntes om hans trænings metoder? det ser jo vildt fascinerende og hokuspokus artigt ud. som dernæst leder mig til mit næste ...
Skrevet af: Liselotte q - 14. sep 2012
Cesar millan
hej HG.. :) vil lige høre om der er nogen der ved om man kan få Cesar Millan på dvd ? :)
hej HG.. :) vil lige høre om der er nogen der ved om man kan få Cesar Millan på dvd ? :)
Skrevet af: Balder og Simone - 1. aug 2012
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Opsætning af gardiner 500 kr.
- Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
- Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
- Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
- Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
- Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.
aug 2008
Følger: 18 Følgere: 15 Hunde: 3 Emner: 127 Svar: 3.614
mar 2007
Følger: 35 Følgere: 32 Hunde: 5 Emner: 620 Svar: 3.624
cesar millan - sjov video