{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
653 visninger | Oprettet:

hund hopper op i barneseng {{forumTopicSubject}}

ja, vores datter på 3 år sover i sin seng på sit eget værelse, i starten sov vores hund, inde på hendes værelse på gulvet/i en sækkepude, men hun har her den sidste uge hoppet op i sengen, og ligger stort set oven på vores datter, som nok vejer ja mellem 12 og 15 kg, hunden vejer mellem 30 og 35 kg og er ikke sådan lige til at få til og flytte sig når hun først har smidt sin store krop på en.. Vi har døren åben til vores soveværelse, og til datteren's hvis hun nu vågner og grader om natten.. Jeg undre mig over hvorfor hunden pludselig er begyndt at hoppe op i sengen hos hende, hun gør det ikke i vores, og mangler lidt nogen råd til hvordan vi for det stoppet igen? Ja et børne gitter ville være en løsning, jeg skal dog indlægges mandag til kejsersnit og er blevet syg nu, så har ikke haft overskud til at hente et.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle seng 500 kr.
  • Opsætning af lamper, el og opvaskemaskine 3.000 kr.
  • Samle møbler sofa/seng efter vejledning 1.000 kr.
  • Nedtagning af eternitplader 3.000 kr.
  • Handyman 1.100 kr.
  • Rengøring 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hund hopper op i barneseng
  • #1   9. jan 2011 hmm et trælst tidspunkt hundi lige valgte at til lære sig sådan et kneb.

hvorfor ved jeg ikke og har heller ikke lige et nu og her råd andet end at det nok er bedst at sørge for at hunde ikke er på din datters værelse ind til du/er kommet til kræfterne igen og kan få børnegittert og måske noget træning af en eller anden art, har må de klogere på banen..

Men håber alt går vel for jer mandag, og håber i finder løsningen, så pige og hund igen kan sove i ro og mag..

• #2   9. jan 2011 hold da op, skal da have skiftet min staveplade ud..

mangler da nogle endelse og .. du/er = Du/i er

• #3   9. jan 2011 ja, jeg forstå ikke hvorfor den pludselig finder på sådan en lille fidus, hun er tæt på 8 så, så det der med gamle hunde ikke lære nye noder holder ikke helt smiley og tak, må se om jeg kan få slæbt mig afsted efter børnegitteret i morgen, er bange for hunden utilsigtet for lagt sig på vores datter, eller skubbet hende ud af sengen eller sådan noget.. Hun er en stadig dame når hun først for smidt sig i sengen den store klump ;o)

• #4   9. jan 2011 ja, jeg forstå ikke hvorfor den pludselig finder på sådan en lille fidus, hun er tæt på 8 så, så det der med gamle hunde ikke lære nye noder holder ikke helt smiley og tak, må se om jeg kan få slæbt mig afsted efter børnegitteret i morgen, er bange for hunden utilsigtet for lagt sig på vores datter, eller skubbet hende ud af sengen eller sådan noget.. Hun er en stadig dame når hun først for smidt sig i sengen den store klump ;o)

• #5   9. jan 2011 ja, jeg forstå ikke hvorfor den pludselig finder på sådan en lille fidus, hun er tæt på 8 så, så det der med gamle hunde ikke lære nye noder holder ikke helt smiley og tak, må se om jeg kan få slæbt mig afsted efter børnegitteret i morgen, er bange for hunden utilsigtet for lagt sig på vores datter, eller skubbet hende ud af sengen eller sådan noget.. Hun er en stadig dame når hun først for smidt sig i sengen den store klump ;o)

• #6   9. jan 2011 ej det er mega belastende, jeg ved ikke hvorfor den sender mine indlæg 2,3 og 4 gange hver eneste gang, øv øv øv.. Belastende man kun kan slette et enkelt pr dag.

• #7   9. jan 2011 Jeg havde også valgt et børne gitter og da specielt da du står og er højgravid, men hvor højt hopper hun (hvor høj er sengen?)
    for hvis det er en alm tremmeseng kan det jo være svært at finde et hundegitter der er højt nok...
    ellers er der jo altid netbutikkerne så slipper du for at løbe byen rundt smiley

• #8   9. jan 2011 Hunden hopper op, for at være tæt på din datter. Den tænker ikke på, det er ret uhensigtsmæssigt desværre. Tror den eneste metode for at få hunden stoppet, er forhindre adgang til datterens værelse om natten, i form at et børnegitter. Er der ikke mulighed for en anden eks. din mand kan få hentet det?

• #9   9. jan 2011 Ville også vælge børnegitter..

min søster skal føde her til feb. og hendes labrador tager springet hele vejen op i tremmesengen. Ved ikke om hun kan fornemme der snart skal ske noget smiley

• #10   9. jan 2011 Det er en lav børneseng som datteren selv kan kravle ud af, og ja tænker også at hunden bare vil passe på hende men med den størrelses forskel er det ikke helt smart.. Jo bestiller et børne gitter på nettet det havde jeg da slet ikke tænkt man kunne

• #11   9. jan 2011 Kan det være at din datter har inviteret hunden op?
    Tænker at børn jo snildt kan finde på sådan noget, og så har barnet måske ikke lige været i stand til at vurdere hundens størrelse.. Og hunden synes sikkert det er ganske hyggeligt!...

Prøv evt. med en decideret hundekurv derinde, som hunden vil foretrække?

Jeg tror dog også en sengehest er løsninen, når du er ovenpå igen.
    Indtil da kan I evt. sætte et børnegitter i døråbningen, så hunden kan sove lige uden foran din datters værelse, for går ud fra at datteren vil savne hunden, hvis den sover et andet sted i en periode?

• #12   9. jan 2011 hunden hopper derop når min datter sover, jeg tror det er fordi hun syntes det er dejlig varmt, og så for at passe på. Det er en lav seng med en sengehest i midten af sengen, og en åbning eller hvad man kan kalde det, i hver ende af sengen.. Et børnegitter må være løsningen til at hunden ikke gå derind om natten, og så må vi bare være over hende om dagen hvis hun nu hopper op der også.. Det har vi dog bare ikke oplevet.

• #13   9. jan 2011 okay så er det jo ikke strengt nødvendigt med en ekstrahøj hundelåge, de små kan findes i de fleste netshops smiley
    Det er jo lækkert indbydene og hyggeligt at putte sig ved familiens mindste, tror ikke det er noget man bare sådan lige kan vende hende af med.

Kommentér på:
hund hopper op i barneseng

Annonce