{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.226 visninger | Oprettet:

Spørgsmål ang kattegrus og hund {{forumTopicSubject}}


Jeg har en hund som til tider sniger sig i kattebakken. Så den er sat så hun ikke kan nå den. Men vi kom til at snakke om mon det er skadeligt, altså afføringen har vi fået at vide at det er det som sådan ikke, men jeg tænkte hvad med det kattegrus der følger med?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spørgsmål ang kattegrus og hund
  • #1   9. jan 2011 ved ikke om det er skadeligt men det er i hvert fald mega ulækkert! Mine piger går kun i den, hvis der er "gevinst" - nu bruger min kat den heldigvis sjældent da han også går ude, men så snart jeg ser, der er noget i den, bliver det fjernet og gruset spiser de ikke.
    Men jeg kan nu ikke forestille mig, at det skulle være særlig sundt for hunden at spise grus.


  • #2   9. jan 2011 Det er rimelig normalt for hunde at "hjælpe til" med at rydde op i kattebakken.. Min egen gjorde det også selv i en periode.
    Og jeg har endnu ikke hørt om nogen der er blevet decideret syge af gruset.. Så selvom det selvfølgelig skal stoppes, så tror jeg ikke gruset er mere skadeligt end at det er beregnet til at dyr omgås det..


  • #3   9. jan 2011
    Vores egen hunhund Kia, gør det ikke mere, men vi har en gæst, en boxer, han kan nå temmelig meget højere op end hun kan, så han har været på "katte" skænk hvor bakken står og hygge sig. Men vores egen har aldrig været påvirket af det. Så håber da heller ikke han bliver syg af det.
    Men min tanke var også at lave et produkt som var gift for kattene heller ikke var særlig smart, da jeg ved vores den ene killing spiste det som lille.
    Men derfor kunne det jo godt være de henholdte sig til at det ikke var til at spise...
    Men tror bestemt heller ikke det er sundt..


  • #4   9. jan 2011 mine små hunde kan godt finde på at spise kattenes afføring,jeg bruger ekstreme classic som klumper.Mine hunde har aldrig haft problemer deraf,men det er jo heller ikke så meget der sidder på det. Men ulækkert er det da.

Kommentér på:
Spørgsmål ang kattegrus og hund

Annonce