{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
559 visninger | Oprettet:

Guld i hofteled..... {{forumTopicSubject}}

Er der nogen der har erfaring med at få lagt guld ind i hofteleddet på en hund?

Overvejer det kraftigt med min Frida, da hun har løse hofter. Hun har været i Cartrofen behandling, og jeg syntes også det hjalp en overgang.

Men i den sidste måneds tid har hun trukket noget på højre bagben, og er lidt i tvivl om det er kulden der driller hendes ben, eller om hun er ved at få rigtig ondt i benet.

Hun skal til den årlige sundhedsundersøgelse her i næste uge, og jeg har tænkt mig, at drøfte det med min dyrlæge.

Men jeg vil lige hører om der er nogen af jer der har nogle erfaringer med det. Er det spild af penge eller er det en udemærket behandling?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Guld i hofteled.....
  • #1   9. jan 2011 jejg har ogsåmeget overvejet at prøve det på min Mille, men efter en snak med forskelige dyrlæger, gåetbort fra det. det er sjældent det hjælper har jeg hørt.

Man brugte det til mennesker for 10 år siden uden særlig effekt.

• #2   9. jan 2011 Mod løse hofter virker det ikke, havde det været Hd var chancerne større for en virkning. Min egen hund har meget løse hofteled og HD, Men dyrlægen mener ikke guld vil hjælpe på hans HD, netop p.g.a. de løse hofteled. Han får prednisolon mod smerter, har også prøvet cartrofen, men synes ikke det virker

Kommentér på:
Guld i hofteled.....

Annonce