{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.174 visninger | Oprettet:

Så er der hund {{forumTopicSubject}}

DR1 viser om lørdagen ( kl. 18 vist nok ) et børneprogram hvor små børn ( 8- 12 år ) brændende ønsker sig en hund. Der dukker så en mand (Jan) op med tre hunde fra det lokale internat, og børnene skal så vælge en af hundene. På 24 timer skal de her børn så bevise at de er ansvarsfulde og kan tag sig af en hund ( ofte er det en hvalp ). Forældrene skal så efter de her 24 timer sige ja eller nej til, om børnene må få hunden. Hunden bliver- ifølge programmet- børnenes ansvar. Nu har jeg set programmet et par gange og jeg synes det er noget af det mest useriøse. Dyrenes beskyttelse er med indover programmet, hvilket jeg, igen, synes er useriøst af lige netop Dyrenes beskyttelse. Det der kunne være mest spændende, ville da være, om man fik set hvordan det gik efter 3-6 mdr. men i stedet slutter programmet altid med at forældrene ( selvfølgelig) siger ja til at barnet må beholde hunden og den dyresagkyndige ( Jan) forlader familien.
Har nogen af jer set programmet, og hvad synes I om konceptet ?


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Rengøring af 187 kvm hus 1.300 kr.
  • VVS nu og her opgave 2.000 kr.
  • Græsslåning 250 kr.
  • ukrudt i forbed, små brosten op, fiberdug på linien af brosten og nedlægning af sten igen 1.170 kr.
  • hækklipning 205 kr.
  • Opgravning og bortkørsel af buskbom og laurbærbuske i bed i forhave. 10.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Så er der hund
Kommentér på:
Så er der hund

Annonce