{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opvaskmaskinens hovedafbryder virker ikke og dermed kan den ikke tændes 810 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.590 kr.
  • Kun udevndig vinduespudsning på 1. sal 300 kr.
  • Opsætning af gips på lille område af skråvæg. 2.000 kr.
  • Vvs-installatører 2.000 kr.
  • Jeg har brug for hjælp til at få hængt 2 lamper op 375 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kong
  • #1   10. jan 2011 Jeg har gode erfaringer med den klassiske kong.

Dens udformning gør, at den hopper videre rundt i vilkårlig retning, når man kaster rundt med den.

Jeg plejer at komme leverpostej i og fryse den, men man kan vist også fryse med bouillon eller blanding af leverpostej og fuldfoder.

• #2   10. jan 2011
    Ja det vil nok være meget god til udendørs leg, men ikke indendørs i min 2-værelses, så får jeg sgi da bare smadret en masse. Hihi smiley

Men når vejret er bedre har jeg haver til smiley

Hvad med indendørs? Sille elsker bare at ligge og gnave i ting.... Der findes nogle med frynser på... Overvejer lidt dem?

Har lige set der er 20% rabat på. Det gør jo absolut ikke noget smiley

• #3   10. jan 2011 Indendørs bruger jeg en bustercube til hans tørfoder. Han skal arbejde lidt for sin føde morgen og aften.

Men vi bruger aldrig madskål, han spiser simpelthen bedre, når han arbejder lidt for det og så går der jo noget tid med det smiley

• #4   10. jan 2011 Kender ikke lige de andre Kong, du nævner smiley

• #5   10. jan 2011 Kong har også lavet en "væltepeter" kan ikke lige huske hvad den hedder, men den bruger jeg grene til foder. Mine får også de alm kong med fyld også indedøre de har dem så bare i kurven.

• #6   10. jan 2011 kong er på tilbud hos alttilhundogkat.dk smiley

• #7   10. jan 2011 Louise smiley

Ja det var der jeg så dem smiley

Og tak til alle jer andre.... Tænkte på den der hedder "tails" eller wubba.... nogen der kender dem?
    Kunne forestille mig at min lille gnaver (hund) ville elske at gnave i de snore... Men hvor holdbare er de?
    Altså ikke fordi hun decideret ønsker at ødelægge legetøjet, ligesom nogle hunde, men bare fordi hun godt kan li at gnave smiley

• #8   10. jan 2011 Jeg har 2 kong'er til King... jeg fylder dem med forskellige ting - leverpostej, hunde-patéer og lign. Nogle gange putter jeg små godbider ned i sammen med det andet og fryser dem. King får dem kun, når han er inde... ellers ville de blive gravet ned lige på stedet *G*
    Han får dem engang i mellem, og det er kun, når jeg kører på arbejde. Han holder dem tilsyneladende i bryggerset, så det er rigtig fint smiley

• #9   10. jan 2011 Kong har de mest fantastiske tennisbolde til små hunde - og så kan de sige PIV:
    Pixel er underholdt i ugevis med sådan et par bolde - de kommer endda med i seng.

• #10   10. jan 2011 Vi har også tennisboldene med piv og har også tails. Tazz er meget glad for den, den fungerer jo som et alm stk legetøj =)
    De to små har kong wubba til kat syntes de har en god størrelse til de små

• #11   10. jan 2011 Kong har også er rødt kødben hvor der kan puttes forskellige guffer ind i - det får vores hund hver dag når vi tager afsted. Det kan din vaps i hvert fald godt ligge med indenfor.

Kommentér på:
Kong

Annonce