Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Slå græs 205 kr.
  • Hjælp til at samle TV skænk 550 kr.
  • Vaskemaskine 1.200 kr.
  • Samle skab og kommode 600 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.100 kr.
  • Inspicering af opgave 205 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Velegnet foder til dobermann??
  • #2   11. jan 2011 Vælg et premium foder til hvalpe af store racer.
    Vælg et foder hvor kød er den første ingridiens på listen.. Det betyder det er det der er mest af.
    Undgå oksekød og hvede. Det kan udløse allergi hos en hund der er disponeret for det.
    Der er rigtig mange gode mærker og valg af mærke er nok lige så stor en religion som spørgsmålet om man kører i Ford eller Peugeot.
    Der er også stor forskel på hvor godt den enkelte hund fungerer på de forskellige mærker.
    Min hund af stor race har fungeret rigtig godt på Arion.
    Du kan læse mere om Arion her:
    www.arion-premium.dk
    Jeg synes det er et ganske godt foder til en meget rimelig pris ( vejledende pris er 449 kr for 15 kg og hver 7. sæk købt hos samme forhandler er gratis)

• #3   11. jan 2011 Vores to Dobermann får Wolfsblut og trives rigtig fint på det.
    Vi har før foderet med Regal som hundene også havde det godt med.
    Vær opmærksom på at Dobermann hvalpe ikke må vokse for stærkt, men det ved du jo fra din Rottweiler smiley

• #4   11. jan 2011 Tusind tak for alle de gode vejledninger.
    Jeg blev da lige klogere smiley

- Jeg vil holde mig fra hvedemelet, kødmel, fiskemel, kyllingemel osv. Da det jo selvfølgelig betyder alt for mig, at hunden starter godt og slutter godt, hvis i forstår smiley

Jeg får allerede hvalpen her på søndag, og jeg vælger ikke det første og bedste foder, da jeg udmærket godt ved, at nogle fabrikker kan finde på at knuse knogler med syger - meget modbydeligt, men sandt desværre! Og alt det reklamatation er for det meste ikke andet end løgn og det handler for det meste kun om at tjene deres penge

Og så skal det gamle foder jeg får med til hvalpen selvfølgelig blandes stille og roligt op med det nye foder.

Prisen er jeg ligeglad med, da det er indholdet der er noget værd!

Og ja, jeg er udmærket godt klar óver, at en dobermann hvalp ikke må vokse for hurtigt, men hvordan undgår jeg det mest muligt?
    Jeg har tænkt mig at blande noget a38 i hvalpens foder, og engang imellen lidt ris (for pelsen), lidt kylling, hvad mere kan man blande op, som er meget sundt for hunden/hvalpen?

• #5   11. jan 2011 kan anbefale arion hvalpefoder til store racer, har selv en dobermann på knap 7 måneder og han er bare så smuk i pelsen og trives rigtig godt på det....

Kommentér på:
Velegnet foder til dobermann??

Annonce