{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.123 visninger | Oprettet:

bange for blæsevejr. {{forumTopicSubject}}

lige efter nytår var der en nat hvor det blæste rigtig meget, hvor Lui var rigtig bange. han kunne slet ikke finde ro, rendte rundt og det hele og både hylede og gøede.
og nu i nat havde han det samme.
det er snart værre end en baby. og han har det her i eftermiddag også.

jeg ved ikke hvad det kan være, men tror det er blæsevejr, da det lige har passet med det har blæst meget og hylet lidt i vinduerne..

hvad kan man lige gør ved sådan noget, for vi prøver jo at være alt som vi plejer og prøver at få vores søvn. men intet hjælper.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af markise 1.200 kr.
  • Hængt lamper op 3.800 kr.
  • Pudse vinduer på stue lejlighed 500 kr.
  • Vinduespudser 2x2m vindue 205 kr.
  • 25 m2 gratis fliser + løn 1.600 kr.
  • Feje vægge/lofter og gulv i kælder på ca. 70 m2 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  bange for blæsevejr.
  • #1   16. jan 2011
    I første omgang skal du jo ha fundet ud af om det er vinden den kan høre, prøv og gå ud med den i snor, og se hvordan den vil gøre hvis der kommer et vindpust, ellers ved jeg ikke hvordan du finder ud af det, og ved heller ikke hvad du skal gøre hvis det er vinden.

• #2   16. jan 2011 Du skal hurtigst muligt igang med træning af hunden. Den skal have lært ikke at være bange i blæsevejr. Og jeg tror egentlig at jeg ville få en "prof" til at hjælpe hvis jeg var dig. Ellers ender du med en hund som til sidst er bange for alt. For når det blæser så regner det også nogen gange. Og så lærer hunden at det er farligt når det regner (for så blæsten måske også) Og sådan kan det fortsætte.

• #3   16. jan 2011 Tak for svarene. Umm er ved at gå ud af mit gode skind.
    Har en lang dag i morgen på mit studie og ønsker søvn, men han er beær oppe og køre. Gemmer sig bag kasser og står og gør og hyler. Det eneste der hjælper er hvis jeg sidder som nu, i sofaen, så ligger han sig bag mig og ligger sig til at sove, men så snart jeg ligger mig i min seng, så mærker han det og bliver vildt urolig.

• #4   17. jan 2011 Det kan kun gå for langsomt med at få kontaktet en "prof"!

Kommentér på:
bange for blæsevejr.

Annonce