{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.389 visninger | Oprettet:

Så skide uretfærdigt!! :'( {{forumTopicSubject}}

Ja hvorfor spørger man sig selv! Min far har den dejligste rotweiller nogensinde! Man kunne ikke ønske sig en bedre hund! Han fik for nogle år siden konstateret forhøjet levertal og skulle derfor leve på noget bestemt tørfoder resten af livet.. Det er så også gået som det skal! Men er før jul opdager de en knude i lysken og fik tjekket det, og det var ikke noget og kunne være en af kattene havde haft ramt ham.. Den blev så større og han stoppede med at spise, onsdag havde han intet spist i 5 dage og skulle tjekkes ved dyrlægen.. Tjekket viser perfekte lever og nyretal, men den knude han havde kunne nu godt tyde på kræft at dømme på andre tal! smiley
Da han endnu ikke rigtig har spist og har tabt sig meget har min far selvfølgelig besluttet at han skal aflives, for der er ikke garanti for at han kan blive rask, og skulle han blive det, vil det nærmest være umuligt at få ham til at se pæn ud igen med vægten når han kun må få sit skide tørfoder!

Ihh hvor er det hårdt at skulle sige farvel! Så ham til jul hvor han bare så så dejlig og perfekt ud, med en anelse mere fedt end han burde! Min lillesøster ville sige farvel i dag og siger så grædende til mig at hun knap kunne genkende ham! Den hun har altid elsket mig og hende så højt t vi ikke kan komme ind af døren fordi han er så glad! Vi kan ikke gå på toilet uden at han vil med! Ved godt at det her er for hans bedste, men nøj hvor er det ikke sjovt! Er glad for at jeg har det gode billede af ham i hovedet fra jul!

Beklager det lange indlæg, men skulle lige ud med det!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så skide uretfærdigt!! :'(
Kommentér på:
Så skide uretfærdigt!! :'(

Annonce