{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.755 visninger | Oprettet:

KIngsmoor PURE {{forumTopicSubject}}

Hej!

Jeg modtog forleden, en prøvepose på Kingsmoor PURE og har nu brugt den som godbidder og Bella ELSKER det!

Pt. fodre jeg med Acana og det kan Bella også godt lide og fungerer godt på det. Så denne tråd er ikke ment som en "jeg vil skifte foder"-tråd.

Jeg blev blot nysgerrig efter at regne dagsprisen ud på PURE, men kan ikke rigtig finde en fodringsvejledning på Kingsmoors hjemmeside. Er der nogen der kan hjælpe og fortælle hvor meget en hund på ca. 10kg skal have?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  KIngsmoor PURE
  • #2   16. jan 2011 Anne - nu har Kingsmoor jo også de "gamle" mærker, dem med ris og majs i, og jeg går ud fra, at det er "kopier" af dem, som de sælger i Plantorama. Pure og det andet uden kornprodukter er lige kommet frem. Så jeg tror ikke, at de to ting har noget med hinanden at gøre.

Nina - 6-15 kg hund = 75 - 145 gram Pure.
    Mine maltesere er også meget glade for Pure, de får en skål med Pure og en med Orijen Regional Red, som de også godt kan lide, i dag var det dog Pure, der forsvandt først:-)

• #3   16. jan 2011 Kingsmooe laver også foder til Brugsen.
    Sælges kun i SuperBrugsen og Kviklig.
    (link fjernet)
    Et rigtig godt foder bruger det til min franske Bulldog.
    Pure: 4 kg 210 kr
    Råvarerne i opskriften er kylling, ærter, kartoffel, hørfrø, roetrævler, fisk, rapsolie, cikorierødder,
    æg, ølgær, gulerødder samt tang, hyben, æble, burresnerre, blåbær, rabarber, birkebark,
    lucerneurt, brændenælde, mælkebøtte med rod, kamille, hvidtjørn, enebær, valnød og anis.
    Kyling Brugsen; 3kg 89 kr.
    Kylling, ærter, havregryn, byggryn, kartoffel, fisk, hørfrø, sukkerroe, rapsolie, mineraler, cikorierod, gulerødder, vitaminer, antioxidant (naturlige E-vitaminer, d-mix tocopherol), rosmarin, citronsyre, tang, birkebark, blåbær, brændenælde, hyben, kamille, lucerneurt og mælkebøtte (blade+rod)

En hund på ca 10 kg 150 g. men det er jo altid vejledende.

• #4   16. jan 2011 Lise Lotte - super! Tak skal du have smiley

Anne K - jeg har har godt luret på det og overvejt at købe det, men en pose med 3kg ville bare ikke holde så længe her hjemme smiley bare man kunne få dem i større sække.

Anne V - det link er ikke aktuelt for mig, eftersom, som Lise Lotte også skriver, ikke er kornfrit. Desuden bor jeg ikke i nærheden af den butik smiley

• #6   16. jan 2011 Ja der er havre og byg, ikke det værste det er især hvede / majs og soya man skal undgå..

Min allergi hund ( en cairn) kan tåle det fra brugsen.
    Det har ellers været en prøvelse at finde et foder hun kunne tåle og ville spise. Har brugt pronature/ wolfblute og back to ( kan ikke huske)

• #7   17. jan 2011 Vil lige tilføje min Franske bulldog på 13 kg.
    har en pose med 3 kg i 3 uger, han får 125g om dagen.
    man kan også få en variant med And og rodfrugter.
    og det er jo ikke forbudt at købe mere end 1 pose, den har forøvrigt lynlåsluk.

• #8   17. jan 2011 Hvis jeg en dag står og er løbet tør, kunne jeg snildt finde på at købe det fra Brugesen fra Gudenådalens, ingen tvivl. Men nu var det lige det med at PURE var helt kornfrit som tiltalte mig. Og så vidt jeg kan regne mig til, er dagsprisen faktisk billigere på PURE end på det fra brugesen, forudsat at man køber en stor sæk PURE.

• #9   17. jan 2011 .....men igen, jeg har ikke umiddelbart i sinde at skifte foder til aben, for hun trives SÅ fint på Acana. Jeg var blot nysgerrig.

• #10   22. maj 2012 Jeg har også brugt Kingmoor Pure som godbidder. Fandt i øvrigt en god histore om hvordan Kingsmoor Pure er blevet til her: (link fjernet)

Kommentér på:
KIngsmoor PURE

Annonce