{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
820 visninger | Oprettet:

hanna lee s
hanna lee s
Tilmeldt:
8. jan 2011
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 8

Stureren + tynd mave {{forumTopicSubject}}

Hej!

Jeg har købt en cavalier der er ti uger. Den havde kun været udenfor 1 gang trods det var fra en kennel. Nå lige meget det er slet ikke det jeg vil spørge jer om! Vi hentede den i torsdags og er ude med den hver gang den har leget, spist og sovet. Og det går vildt godt. Kun 2 gange har uheldet været ude indenfor, og det var da vi lige kom hjem.
Om natten sover den i dens transportkasse det gjorde de fra hjemmefra. Når den er helt renlig skal lågen i kassen ikke være lukket. Om natten er jeg oppe med den en gang hvor den tisser og laver nr. 2. Hvor længe vil I sige jeg bør stå op om natten med den? Min kæreste står op kl 06 og vi går i seng ved 22-22.30 tiden. Så det er i det tidsrum den skal kunne holde sig.

Udover det har den meget tynd mave. Den har nu ifg. dyrlægen fastet 24 timer og skal nu have ris, kylling og A38 i meget små portioner og får zoolac pasta.
Har I nogle erfaringer med hvor hurtigt sådan noget tynd mave tager før det går over? Den får ogs kun afkogt vand....

Mvh Hanna


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stureren + tynd mave
  • #1   17. jan 2011 Det lyder som om I bare skal fortsætte med renlighedstræning som I gør nu.
    Her er et link omkring diarre ved hunde og nogle remedier som kan bruges
    http://www.centerdyreklinik.dk/page.asp?page_id=37


  • #2   17. jan 2011 Det er ikke til at sige, hvor længe stumpen kræver en natlig tur ud. Men bliv ved lidt endnu og så prøv at stoppe med det et par dage. Hvis der sker uheld, så er det for tidligt smiley

    Ang. maven, så burde det ikke vare mere end en dag eller to med både skånekost og Zoolac. Hvis det fortsætter, så kan dyrlægen tjekke om der er parasitter etc i en afføringsprøve.


  • #3   17. jan 2011 vores har også haft tynd mave de seneste dage, men vi er vist ved at få styr på det nu. Med Zoolac, kylling og ris og lidt færre måltider. Det er muligvis fordi den har spist noget sne/is med salt i, at maven den har haft nogle svære dage.

    Mht renligheden, så gik vi ud med vores hver 2. time næsten døgnet rundt for at gøre den renlig. Vi har haft meget få uheld indendørs, og nu sker det aldrig smiley Og den kan fint holde sig til vi går ned med den. Men den plejede også at pive lidt og sætte sig ved døren når den skulle ud, da det var noget de var vant til ved kennelen. Lyder vildt den kun har været uden for een gang. Vores havde både været ude at gå på vejene, kørt i bil, og blev også sat ud i forhaven flere gange i døgnet for at lære at det var uden for at de ting foregik.

    Held og lykke med det.. lige pludselig, så kan de det


Kommentér på:
Stureren + tynd mave

Annonce