{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.590 visninger | Oprettet:

AndersN
AndersN
Tilmeldt:
7. aug 2010
Følger: 1 Emner: 10 Svar: 160

Du ved du er hundeejer når.... {{forumTopicSubject}}

Jeg vågnede imorgen og kiggede lidt kort på tøjbunken foran mig. Greb de nærmeste bukser og hoppede i dem. Stikker hænderne i lommen fordi de føles mærkelige og hvad finder jeg? PØLSE-POSER! Lige der tænkte jeg.... Nielsen... Du er hundeejer....

Hvad har i af den slags oplevelser hvor i grinte lidt og tænkte "Hold da kaje du er hunde ejer......!!"
Kom gerne med "Du ved du er hundeejer...." Sætninger...

Du ved du er hundeejer når du vågner og i dine lommer ikke undre dig over du har pølseposer liggende....

Du ved du er hundeejer når byturen i weekenden ender med du skal hjem for at lufte... klokken 22.......

Du ved du er hundeejer når lugten af våd hund er mindre generende end lugten på Esbjerg havn....

Har i flere?????;-)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Du ved du er hundeejer når....
  • #1   18. jan 2011 Den dag jeg efter en gåtur /trænings tur glemte at tage godbidstasken af før jeg tog hele vejen med bus og tog til amager -

    Syntes også det var mærkeligt der lugtede af pølse over alt jeg gik smiley DOH !


  • AndersN
    AndersN Tilmeldt:
    aug 2010

    Følger: 1 Emner: 10 Svar: 160
    #2   18. jan 2011 AAA HA HA HA !!! smiley

  • #3   18. jan 2011 det var bare dumt altså.. smiley

    det var først da ejg kom derind min ven sagde "hvad er det der ?" og jeg sagde " NÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ " og var flad af grin smiley


  • #4   18. jan 2011 - Du ved du er hundeejer når du har foder/godbidder i lommerne på ALT dit tøj.

    - Du ved du er hundeejer når du ikke længere klager over hår i maden

    - Du ved du er hundeejer når du kender navnene på alle de hunde du møder men ikke på deres ejer (nårh, er det hende med Rottweileren Boss o.s.v.)


  • #5   18. jan 2011 Miemiv.. netop den med hundenavnene.. og ikke navnene på ejeren... jeg er jo "bare" Elmos mor... og kalder gerne andre for "hundens navn"s mor.. det er der intet galt i.

  • #6   18. jan 2011 Når jeg har høm høm poser i samtlige tasker.. Selv mine pæne selskabstasker

    Når man ikke vil have hvide lagner pga. hundene



  • #8   18. jan 2011 Man er hundeejer når

    - man ikke ser hundehårene der har gemt sig i hjørnerne

    - man kan undre sig hvordan folk kan leve uden hår på tøjet, i møblerne, i maden osv


  • #10   18. jan 2011 Åhh ja jeg har også hunde poser med alle steder i alle mine jakker om vinteren og i mine shorts om sommeren..

    Man kan altid se jeg er hundejer for lige meget hvor omhyggelig jeg har været inden jeg går ud af døren afslørere de lange hvide hår på mit tøj mig altid *LOL*

    Og ja jeg kender alle hundenes navne men ikke deres ejere *GG*


  • #11   18. jan 2011 - Når man køber overtøj efter hvor mange lommer der er i

    - Når du er i byen og beder folk samle kødrester til hunden fra deres tallerkener så du kan få en rigtig doggybag med hjem


  • #12   18. jan 2011 og lige en variant:

    Du ved din familie har accepteret at du er tosset hundeejer når:

    - din mor kalder vufferne for sine børnebørn

    - At du får besked på at hilse dem derhjemme, velvidende at du kun bor med hundene

    - At familien også køber julegaver til vufferne

    - at resten af familien spørger hvornår vi alle tre kommer på besøg igen


  • #13   18. jan 2011 Hov lige en mere..
    Man ved man er hundeejer når hele ens sofa er smurt ind i blod fordi hundes byld er sprunget igen og man bare ryster på hoved og siger nå ja den kan vaskes *LOL*

    Sådan ser min sofa nemlig ud nu men den var ikke køn i forvejen efter div løbetider, en kat der fødte 4 killinger på den og beskidte hundepoter igennem alle årene *LOL*


  • #14   18. jan 2011 - Du ved du er hundeejer når du til dine gæster siger "sit" i stedet for "værs'go at sætte jer ned"

  • #15   18. jan 2011 Man ved man er hundeejer, når man tager lorteposen med på job og alt er fyldt med hundeposer og guf

  • #17   18. jan 2011 Karina J:
    Jeps.. sådan er det også her.. kæresten og jeg har 2 børn (hundene) min farmor kan godt ringe og høre hvornår oldebørnene kommer. og min mor spørg hundene: skal I med Beste hjem.
    min søster er moster...

    gotter og poser i alle lommer også her.. hår over alt.. kender navnene på alle hunde og ikke ejer..

    Du ved du er hundeejer når: du ikke har råd til den nye fede bluse du har set, for hundene skal da have gotter.

    du ved du er hundeejer (til større hunde) når man ikke har pynt i halehøjde.

    Du ved du er hundeejer når dine (nypudset) vinduer har snudemærker op til en vis højde..


  • #19   18. jan 2011 Rikke:
    Og det mest pudsige var, at min mor var meget skeptisk da jeg fik vufferne - men efter hun mødte dem første gang, var hun solgt smiley


  • #20   18. jan 2011 man ved man er hundejer når man har et tæppe på bagsædet i bilen, med hundes klik sele, som en fast plads til den, uanset om den er med eller ej.

    Man ved man er hunde ejer når man smutter fra " byen " for at lufte sine hunde, og derefter kommer tilbage igen.

    man ved man er hunde ejer, når god bidder, tygge ben og diverse legetøj bestemt ikke er rod i huset.

    Man ved man er hunde ejer når man tager ud og køber vandre støvler og overtøj kun fordi man skal gå med hunden.



  • #21   18. jan 2011 Man ved en pige er single når det eneste hun snakker om er hendes hund smiley .

    Vil så sige at dette ikke gælder mig, da jeg med glæde vil fortælle om Robin i flere timer, selvom jeg har en kæreste (;


  • #23   18. jan 2011 Du ved, at du er hundeejer nr:

    - det er helt naturligt, at stuen er delt i to af et hvalpegitter

    - Hus bliver lejet ud fra, hvor der er muligheder for luftning uden snor

    - bilen bliver købt efter målene på hundeburene

    - ferien bliver planlagt ud fra løbetider og derpå følgende fødsler

    . trimmebordet er et møbel i stuen

    - børnegitter er en helt normal ting i enhver dørkarm



  • #24   18. jan 2011 NÅR DU SMASKER AF KÆRESTEN smiley :O smiley Oh my lord en dårlig vane !

  • #25   18. jan 2011 Du ved du er hunde ejer når du køber tøj efter hvilken farve dine hunde har så du undgår man ser hårene for tydligt *GG*

    Du ved du er hundeejer når det første man kigger på ved en bil er om der er plads til hundene og evt et bur eller 2 *LOL* Det havde min ikke så nu er det blevet til en 2 pers bil uden bagsæde (det ligger i skuret) *LOL*


  • #26   18. jan 2011 Du ved, du er hundeejer når :

    - Du tager til hundetrænningen, hver eneste søndag, i AL slags vejr.

    - Du har godbidder i samtlige jakke man ejer.

    - Når man ikke køber fine og sarte pyntegenstande som skal stå på gulvet, i frygt for at det blive ødelagt, af en overgearet hund.

    - Når man kommer hjem fra arbejder eller andet og siger til hunden : nåhrr lille skat, mor har også savnet dig.

    - Når man køber bil, så hunden kan være der.

    - Når man egentligt skulle købe tøj ell.lign. til en selv, men faldt lige over en masse nye ting til hunden istedet for.

    - Når ens venner kigger mærkeligt på en, fordi man går og fører en samtale med hunden.


  • #27   18. jan 2011 - når mailbakken er præget af nyhedsbreve og tilbudamails fra diverse dyre forretninger, klubber mm.

    - når man hurtigt sortere reklamerne og finder dem der har tilbud på hundesager

    - når man opdager at man sidder ad røven til i sofaen, fordi hundene ligger rundt om en

    - haven er præget af græs, hegn og hundelegetøj, og pæne bede er en by i Rusland

    - når man kommer hjem og finder gulvet dækket af hvidt bamsefyld

    - når man glemmer alt om gennemtyggede strømper, dyrlægeregninger, våde sko og huller i græsplænen, når man kigger på sine hunde, der ligger afslappede og tilpasse i sofaen, og man mærker lykken og glæden fylde hele kroppen, så man næsten får tårer i øjnene.




  • #28   18. jan 2011 - man ved man er hunde ejer når hunden om aftene kommer med sit gennemblødte ynglingslegetøj, og prikker dig i hovedet for nu skal der altså leges!

    - Man ved man er hundeejer når ens stømper bliver våde, i det man er kommet for tæt på vandskålen

    - man ved man er hundeejer, når man synes leverpostejsmadder med A38 ser godt ud.

    - Man ved man er hundeejer, når man lige skal ind og kigge i dyrehandlen for at se om der skulle være kommet noget nyt, som hunden kan bruge, om det så er gave til faster agnes man er på udkig efter.

    I har godt nok mange gode, og mange jeg godt kan kende mig selv i smiley
    Jeg sad og grinte lidt for mig selv, da jeg læste dette.
    "Du ved du er hundeejer, når folk kigger mærkeligt på dig, fordi du snakker sødt, laver mærkelig lyde og løber rundt i lejligheden........."
    det giver mig et vanvittigt billede inde i hovedet smiley


  • #29   18. jan 2011 hehe... kan høre at jeg ikke er den eneste med et bagsæde placeret i skuret, for at der kan være plads til alle hunde burene, når vi både kører på ferier og rundt til hverdag.

    man ved også man er hundeejer, når hunden har flere halsbånd, liner, remme, seler, flexliner, dressurliner, udstillingsliner mm, end du selv har lækkert excessories.

    ...når hundene gir deres bedsteforældre og opdrættere julegaver smiley


  • #30   19. jan 2011 Når man i stedet for migræne piller tager hundens ormekur. (ikke mig - og kan også fortælle at det IKKE virker på migræne)

    Når man er på kursus med hesten og biver ved med at tænkek på manskal hjemog lufte hunde - selv om de bliver passet ude


  • #31   19. jan 2011 Marie-Louise nej nej bare rolig jeg har haft bagsæde i skuret i mange år, for altid købt biler buret ikke kan være i så ud med bagsædet, man må godt være egoist når man er hundeejer smiley

    excessories hmm det må da være min knaldrøde godbidde taske og min klikker *LOOL*


  • #32   19. jan 2011 Du ved du er HVALPEejer når, du for 14. gang på en dag har været ude for at fortælle lille vuf at nu skal den altså lave/tisse, og da den så kommer ind og 5 minutter efter tisser på gulvet, så vasker du det da bare hele gulvet for 5 gang den dag

  • #33   19. jan 2011 lige fra i nat:

    Du ved du er hundeejer, når du vågner fordi du ikke kan vende dig i sengen, der ligger 2 store drenge, (7 mdr og 21 kg hver) og en kæreste, du vælger at gå ned og sove på sofaen. hvor efter den ene hund kommer ned og tager næsten hele den..

    Du ved du er hundeejer når du vågner med et sæt fordi hunden gøer som en sindsyg... og der så ikke er nogen..

    og som kæresten siger:
    du ved du er hundeejer når du troligt hver aften bære 2 gange 21 kg op af trappen og ned igen om morgenen, fordi de endnu ikke er gamle nok til at gå på trapper selv.
    (dette ved Balder dog ikke helt)



  • #34   19. jan 2011 Du ved du er hundeejer når du har valgt mørke gulve, fordi man ikke så tydligt ser hundepoter.

    Du ved du er ejer af teenagerdrenge når; NEJ...Sit.. klik-DYGTIIIGGG næsten bliver til én sætning...


    Du ved du er ejer af en Rasmus (kærestenshund) når ALLE ved nu kommer I gående fordi Rasmus gøer som en lille skinger tøs..

    Du ved du er ejer af en Balder (min) når du i skoven tjekker om der ligger stabler med brænde og STORE sten, så I kan gå uden om disse meget farlige ting.. (hunde, mennesker, katte m.m. er ikke farligt)


  • #35   19. jan 2011 du ved du er hundeejer når du bruger 2/3 (af den tid du er på nettet) på HG

    Du ved du er hundeejer når du taler om din hund og andre siger: det er en HUND vi taler om ikk??? (fordi du taler som var det dit barn)

    Du ved du er hundeejer når det mest dominerende i stuen er hundetæpper, hundeseng og legetøj..

    Du ved du er hundeejer når du bliver stoppet på gaden (af folk du ikke kender) fordi de vil snakke.. (altså med hunden)

    Du ved du er hundeejer når du til sommer lige skal tjekke hvor du går på græsset. (det kunne jo være der lå noget du ikke lige havde set)

    Du ved du er hundeejer når kæresten vælger (efter en mørk aften på græsset) at stille sine sko udenfor...


  • #36   19. jan 2011 Du ved du er hundeejer når du spørg nye mennesker der skal på besøg: Nu du/I ikke bange for et på lidt vilde hunde? som noget af det første..



  • #37   19. jan 2011 Ja min taske har jeg næsten altid med, så der er ekstra halsbånd flexline, poser, guffer, aport genstad og en masse sjove ting. Når man så skal i byen og de skal kigge ens taske igennem og finder halsbånd snor, poser og div, kigger de sQ lidt underligt. Ikke lige det folk plejer have med i byen.

    Skal siges det en taske der bliver i gaderoben


  • #38   19. jan 2011 Og når man vælger at bruge nytårs aften sammen med hunden i stedet for sine venner

Kommentér på:
Du ved du er hundeejer når....

Annonce