Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Montering af gardinstang – soveværelse. 500 kr.
  • Monter lampe på badeværelse, og fjern gammel fastmonteret lampeudtag. 1.000 kr.
  • Hovedrengøring 2.000 kr.
  • Udskiftning af køkkenbatteri 1.000 kr.
  • Have mand 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  foder til JRT
  • #1   20. jan 2011 Hej

Royal Canin Mini Adult virker rigtig fint på mine JRT. De elsker foderet, og er altid super fine at se på.

Det ville være det bedste, hvis du kan fodre 2 gange dagligt. Stil maden frem til ham, og fjern den igen et stykke tid efter, hvis ikke han er begyndt at spise. Så lærer han, at han skal spise når maden bliver serveret...

• #2   20. jan 2011 Ja, du kan sagens vænne ham til at spise 2 gange om dagen.. Giv ham mad morgen, lad ham have det i 10-15 minutter - fjern det og giv først igen om aften og lad ham igen kun have det i 10-15 minutter, så vil han lære det.. på sigt..s elvfølgelig ikke over en dag eller to smiley

• #3   20. jan 2011 hvor meget skal vi så give ham han får stadig hvalpe foder for han spiser slet ikke det der står på posen han skal. han har det tit i 3 dage. men altså han er ikk tynd. og han får ikke særlig tit godbid kun hvis vi træner.

• #5   20. jan 2011 Jeg har tre JRT'er og har efterhånden prøvet en del forskellige fodertyper, men har fundet Hills active til at være det bedste for mine. På specieltfoderet til JRT begyndte de at finde kattelorte og på de kornfrie typer, raslede kiloene af tiltrods for at de fik mere end de anbefalet. De er i forvejen meget slanke, så det endte med en fedekur oveni det normale foder.
    Min ældste spiser ikke den anbefalet dosis fra Hills, men som de andre siger, så står maden fremme i 15-20 minutter og hvis han ikke spiser det (eller de to andre gør det for ham), så har han åbenbart ikke brug for det, og han må vente til det næste måltid. Han styrer det helt selv.

Kommentér på:
foder til JRT

Annonce