{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
812 visninger | Oprettet:

Lars M
Lars M
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 9

afvist hund {{forumTopicSubject}}

hej *kai*

du skriver jeg ikke kan oprette min da den er ulovlig. jeg har anskaffet mig min hund på lovlig vis, og før den dato.
du skriver jeg ikke kan komme ind da den er ulovlig. hvis man læser reglerne igennem på hundegalleri, er det ligemeget bare det er ens egen. så kom lige igen.

mvh. Lars

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af Vedde skab fra Jysk. 500 kr.
  • Samling af sofaer 300 kr.
  • Sanitets/vådrumsfuge i bruseniche 1.150 kr.
  • Samle jysk tøjskab 900 kr.
  • Varmelegeme skift 950 kr.
  • Etabler strøm i loftsroset 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  afvist hund
  • #1   24. jan 2011 Alle listehunde og blandinger deraf må desværre ikke oprettes på hg mere ligegyldig alder eller anskaffelsesdato.

• Lars M
    Lars M Tilmeldt:
    aug 2008

#2   24. jan 2011 hmm

• Lars M
    Lars M Tilmeldt:
    aug 2008

#3   24. jan 2011 det står der bare ikke når min læser de generelle betingelser

• #4   24. jan 2011 hvis du læser bruger betingelsene så ville du se at de ikke må oprettes mere..

5.4 Oprettelse af hunde

HundeGalleri.dk gør opmærksom på at du skal have tilknytning til hunden, og derudover skal du opfylde de andre krav som stilles af HundeGalleri.dk’s administration ved oprettelse af en hund her på siden.

Du skal have tilknytning til hunden.
    Alle billeder skal være tydelige og af selve hunden!
    Hunden må ikke oprettes som salgsannonce!
    Hunden må ikke være solgt ved oprettelsen!
    Der må ikke oprettes midlertidige billeder med tekst som f.eks. ”Billeder kommer snart”
    Der må ikke være skjulte reklamer for f.eks. hjemmesider på billederne
    Hvis du er i tvivl om du overholder tilknytningskravet, så skriv til en hjælpe-administrator og spørg.

Det er ikke tilladt at oprette flere hunde i samme galleri; opret venligst kun et galleri per hund.

Hunde der er ulovlige iflg. dansk lovgivning kan ikke oprettes på HundeGalleri.dk.
    Oprettes der alligevel ulovlige hunderacer i profiler, vil disse blive slettet og brugeren modtage 1 advarsel før dennes brugerkonto bliver slettet. Ved tvivl, så slettes profilen og den pågældende hund kan så ikke oprettes medmindre brugeren samtidig oploader bevis på at hunden ikke er en af de pågældende ulovlige racer.
    Der kan forekomme profiler med ulovlige hunderacer på HundeGalleri.dk, da de er oprettet før de iflg. loven blev gjort ulovlige at besidde. Se punkt 4.1 for hvilke racer og blandninger af racer forbudet gælder.

Vi kontrollerer jævnligt de oprettede hunde og sletter uden varsel alle hunde, som ikke opfylder alle betingelserne.

• #5   24. jan 2011 Brugerbetingelserne under 5.4:
    Hunde der er ulovlige iflg. dansk lovgivning kan ikke oprettes på HundeGalleri.dk.
    Oprettes der alligevel ulovlige hunderacer i profiler, vil disse blive slettet og brugeren modtage 1 advarsel før dennes brugerkonto bliver slettet. Ved tvivl, så slettes profilen og den pågældende hund kan så ikke oprettes medmindre brugeren samtidig oploader bevis på at hunden ikke er en af de pågældende ulovlige racer.
    Der kan forekomme profiler med ulovlige hunderacer på HundeGalleri.dk, da de er oprettet før de iflg. loven blev gjort ulovlige at besidde. Se punkt 4.1 for hvilke racer og blandninger af racer forbudet gælder.
    Vi kontrollerer jævnligt de oprettede hunde og sletter uden varsel alle hunde, som ikke opfylder alle betingelserne.

• #6   24. jan 2011 5.4 Oprettelse af hunde

HundeGalleri.dk gør opmærksom på at du skal have tilknytning til hunden, og derudover skal du opfylde de andre krav som stilles af HundeGalleri.dk’s administration ved oprettelse af en hund her på siden.

Du skal have tilknytning til hunden.
    Alle billeder skal være tydelige og af selve hunden!
    Hunden må ikke oprettes som salgsannonce!
    Hunden må ikke være solgt ved oprettelsen!
    Der må ikke oprettes midlertidige billeder med tekst som f.eks. ”Billeder kommer snart”
    Der må ikke være skjulte reklamer for f.eks. hjemmesider på billederne
    Hvis du er i tvivl om du overholder tilknytningskravet, så skriv til en hjælpe-administrator og spørg.

Det er ikke tilladt at oprette flere hunde i samme galleri; opret venligst kun et galleri per hund.

En del af de brugerbetingelser, som du har krydset af, at du har læst og forstået

• #8   24. jan 2011 Der står i brugerbetingelserne :

• #9   24. jan 2011 Der står også at hunde der er på listen ikke kan oprettes længere

• Lars M
    Lars M Tilmeldt:
    aug 2008

#10   24. jan 2011 ok helt fair..
    synes bare det er plat.
    der findes også ordenlige og fornuftige mennesker som har disse hunde.

• #11   24. jan 2011 Der findes også fornuftige mennesker der kan køre efter forholdene, men der er alligevel fartgrænser. Sådan er det og det ved man når man anskaffer sådan en hund.

• Lars M
    Lars M Tilmeldt:
    aug 2008

#12   24. jan 2011 fik den inden loven kom

• #14   24. jan 2011 Det gør der i hvert tilfælde Lars, og der er også rigtig mange af dem herinde.

Det er selvfølgelig ærgerligt at du ikke må oprette din hund, men sådan er reglerne desværre herinde. Når det kommer til stykket, går der vel ingenting af dig som hundeejer "bare" fordi den ikke kan oprettes herinde. Lav et fotoalbum i stedet, så kan vi stadig se din hund.

Og så må jeg bare lige komme med den her: Kai har ret, så kom igen Lars M smiley

• #15   24. jan 2011 Camilla - Man kan ikke lave albums uden at have en hund oprettet.

• #16   24. jan 2011 Irene: Havde jeg vidst alt det her ville komme for næsten 5 år siden da jeg anskaffede mig " sådan en hund" så havde jeg nok valgt en anden slags...
    Synes skisme den er træls at få i hovedet efterhånden..

• Lars M
    Lars M Tilmeldt:
    aug 2008

#17   24. jan 2011 har jeg sagt hun ikke har ret?

• #18   24. jan 2011 Irene - nå for søren, det var jeg slet ikke klar over. Det var dog åndssvagt.

• Lars M
    Lars M Tilmeldt:
    aug 2008

#19   24. jan 2011 præcis irene, og man kan ikke stemme på andre hunde..

• #20   24. jan 2011 Tina - Jeg lever da også med "bider den?", mødre der siger til deres børn at min hund er farlig o.l. Det må man tage med når man har en schæfer. Livet ér altså bare ikke en dans på roser, I'm sorry.

• #21   24. jan 2011 Camilla - Ja, det kan vi godt være enige om! Især med den her lov smiley

Lars - Men heldigvis kan man være i forum alligevel smiley

• Lars M
    Lars M Tilmeldt:
    aug 2008

#22   24. jan 2011 det er rigtig irene, men det er sgu ikke helt det samme..

• #23   24. jan 2011 Jeg forstår rigtig godt din ærgelse over ikke at kunne være med på lige vilkår med alle andre hundeejere...

Der er en del hager ved den hundelov - man kunne godt ønske, at det var lovligt at oprette dem herinde når de er født før skæringsdatoen, men ulovligt at annoncere med dem...

• #24   24. jan 2011 Irene: Jeg er helt ligeglad med hvad "menigmand" synes om min hund.. om de kalder den kamphund eller muskelhund eller bare hund rager mig..
    Jeg har fuld forståelse for at mange ikke bryder sig om min hund og ikke har lyst til at snakke med den
    Det er slet ikke det det drejer sig om..

Det er den med at " du kunne jo bare have valgt en anden race der ikke er blevet ulovlig her 5 år senere"
    Det kunne jeg jo ligesom ikke vide.. vel..
    Vi respekterer loven og bruger kurv osv, men en af grundene til at jeg har hund er fordi jeg kan lide at træne og gå til konkurrencer.. Det er så bare Too bad ( Og ja jeg ved godt man kan rally O.. I den nemmeste klasse fordi det er med line.. Men jeg vil gerne op i klasserne.

Så fik jeg lige luft.

• #25   24. jan 2011 Det er sgu surt for jer.... :o(

• #26   24. jan 2011 Så kan jeg godt undres lidt?
    http://www.hundegalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=59831

• #27   24. jan 2011 Eina: staffordshire bull terrieren er ikke ulovlig

• #28   24. jan 2011 SBT er IKKE ulovlig

• #29   24. jan 2011 Og det er staffordshire bull terrieren heller ikke smiley

• #30   24. jan 2011 tror bare det er mange, der undrer sig, når de ser ordet Staffordshire, da Amstaffen altid kædes sammen med det ord, tror jeg.

• #31   24. jan 2011 og så læser de ikke lige resten *S*

• #32   24. jan 2011 Heino: amstaffen kædes jo sammen med det ord, fordi det er det, den hedder?

• #33   24. jan 2011 Heino: tror du har ret..
    Og så hedder den også noget med Bull...
    Bulldog - Pitbull = farlig

• #34   24. jan 2011 Julie P
    ja ja, det ved jeg, men der er forskel på at læse
    American Staffordshire terrier
    og
    Staffordshire Bullterrier.

Mange tror måske at det er noget nær det samme, kunne jeg tro.
    Skal ærligt indrømme, at indtil jeg kom herind og opdagede de mange forskellige racer, der findes, så troede JEG det var næsten det samme *S*

• #35   24. jan 2011 Bullterrieren har sikkert også fået mange hug pga raceforvirring

• #36   24. jan 2011 Tina og Alex N
    Ja, Bulls kategoriseres som regel osse som farlige, kunne jeg tro....

Men tyre er osse farlige *GGGG* sorry, kunne ikke dy mig....

• #37   24. jan 2011 Og så kommer fransk bulldog........ Og så er al "street credit" for ordet bull væk *GG*

Men ja tyre er ikke at spøge med og naturligvis har det været hunde af en vis styrke og karakter der er blevet brugt til at drive tyre

• #38   24. jan 2011 Min veninde spurgte også hvad den der lille fede kamphund hedder - og ja hun snakkede så om en fransk bulldog. elskede bare den kommentar smiley

Folk er blevet meget raceforskrækkede efter forbuddet, og for mig er det egentlig fint nok at folk går så meget op i at der ikke bruges mundkurv osv, men så må man også lige gøre sig den ulejlighed at læse om hundene INDEN man begynder at kommentere på det smiley

• #39   24. jan 2011 Lars: tilgengæld kan du oprette et fotoalbum så vi kan se din Hund:)

• #40   24. jan 2011 Sarah: Nej man kan kun oprette fotoalbums hvis man har oprettet en hund..

• #41   24. jan 2011 Tina. seriøst? Okay? Troede det var ligesom på baboom..

• #42   24. jan 2011 Men man må jo så gerne oprette hunde, man har tilknytning til - så det kan da være, at Lars har en hund i familien, der gerne må oprettes :o)

Og SÅ kan vi se giraffen ;o)

• #43   24. jan 2011 Sarah : Ja desværre seriøst.. Og man kan heller ikke give stemmer

• #44   24. jan 2011 Præcis CH.

• #45   24. jan 2011 Mandie, hvis du har hans tilladelse, så kan du oprette den som du ville oprette din egen.
    Og så lave albums med din egen hund.

• #46   24. jan 2011 Hvad er så forskellen på amerikansk staffordshire terrier og en amerikansk stafforshire bull terrier - ja jeg spørg fordi jeg er forvirret over al den her ulovlighed smiley

Kommentér på:
afvist hund

Annonce