Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Montering af gardinstang – soveværelse. 500 kr.
  • Monter lampe på badeværelse, og fjern gammel fastmonteret lampeudtag. 1.000 kr.
  • Hovedrengøring 2.000 kr.
  • Udskiftning af køkkenbatteri 1.000 kr.
  • Have mand 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fedt/talgknopper
  • #1   26. jan 2011 Zafira har en KÆMPE stor en.. Den har hun haft meget længe, men dyrlægen så på den da vi var til tjek i juli og hun sagde det "bare" var en talgknop og der ikke skete noget.. Og så har hun en der også er halvstor, på halen..

• #2   26. jan 2011 Bounty har haft et par stykker... De sad ikke så dybt så dyrelægen, kunne trykke dem ud. han har en tilbage i lysken som ikke rigtig vil ud, men så længe den ikke irretere ham får den lov til at blive;-)

• #3   26. jan 2011 Wictor får til tider en talgknop oppe på ryggen.. Dylle har forklaret at når de først har fået det een gang, så kommer de som regel tilbage..
    Når den kommer frem, så trykker jeg den selv.. Jeg vælger at trykke den, fordi jeg tænker at sådan en "byld/bums" på mig selv ville genere mig, så tror ikke at det er rart for ham smiley Og det generer ham ikke at jeg trykker den, dog er det virkelig klamt!! *G*

Han har også en fedtknude ved haleroden, men Dylle har undersøgt den og den generer ham ikke, så så længe den ikke vokser ser vi ingen grund til at få skåret den væk smiley

• #4   26. jan 2011 Altså, dem Diva har kan jeg ikke trykke ud?

• #5   26. jan 2011 Tror det er en fedtknude og ikke talg så smiley
    For talgknopper kan man trykke smiley Til tider er de lidt svære at få ud, men tålmodighed kan gøre det.. Og har endnu aldrig oplevet at Wille har fundet det ubehageligt, så er ikke fordi jeg lægger alle kræfter i *G*

Kommentér på:
Fedt/talgknopper

Annonce