1.288 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Parvo Virus/Hundesyge Parvo Virus/Hundesyge

Igaar blev min nye Jack Russel hvalp inlagt pga. Parvo virus. Det er simpelthen saa frygteligt og jeg er selvfoelgelig meget bange for at miste ham!

Jeg bor i Sydafrika, saa alt foregaar paa engelsk saa jeg faar ikke altid det hele med naar det er fagsnak. Dyrlaegen sagde at har Parvo virus, men for mig lyder symptomerne som de samme som paa hundesyge. Saa mit spoergsmaal er: Er hundesyge og parvovirus naesten det samme???

Paa forhaand tak for hjaelpen.

Hilsen en meget ulykkelig hundeejer...

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift af elpære 250 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.250 kr.
  • Cleaning 205 kr.
  • Dækskifte på el-løbehjul 670 kr.
  • Samling af ikea kommode 700 kr.
  • fjerne ukrudt 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Parvo Virus/Hundesyge
  • #1   2. feb 2011 (link fjernet)
    (link fjernet)
    Håber det bedste for din hund.

• #2   2. feb 2011 Puha det lyder bare hårdt.. når han kommer ud, så må du hellere sørge for at han er fuldt vaccineret før han kommer ud hvor der er andre hunde igen smiley

• #3   2. feb 2011 Ja det er ikke sjovt... Han har de to foerste vacciner, saa nu mangler han bare den sidste, den faar han i slutningen af denne maaned. Indtil da holder jeg ham fra andre hunde, jeg oensker ikke at der er andre hunde der skal igennem det samme som min kaere Elvis!

Jeg snakkede med dyrlaegen idag, og han har det meget bedre. Jeg kan maaske faa ham hjem imorgen, saa det er super dejligt!

Tak for de to links.

Nynne.

Kommentér på:
Parvo Virus/Hundesyge

Annonce