{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HD - bedste tilskud?
  • #1   6. feb 2011 Ja, det er det

  • #2   6. feb 2011 Det er forskelligt fra hund til hund. Jeg har en lab med hd og aa og har brugt Luposan Gelenk. Lige nu bruger jeg Olivers body boost, men når den er tom har jeg igen købt Luposan Gelenk.

    Mange har også god effekt med Vital Animin. Men du må prøve dig frem

    Husk fiskeolie.. Min Luna spiser uden tøven mix af fiskeolie og luposan smiley


  • #3   6. feb 2011 Nej, det er ikke den, det er en hanhund.

    Jeanette og Luna: Hvilken fiskeolie er bedst?


  • #4   6. feb 2011 VitalAnimin og hybenpulver skulle også have en god virkning =)

  • #5   6. feb 2011 Han har ingen smerter eller andre symptomer og jeg vil selvfølgelig gerne have det fortsætter sådan, så længe som muligt!!!

    Gode forslag til foder høres også gerne!!


  • #6   6. feb 2011 Arthrofit fra Happy dog

    Svømning er også godt.


  • #7   6. feb 2011 Hokamix gelenk er der også mange er er glade for, min hund vil bare ikke spise pulveret

  • *suk*
    *suk* Tilmeldt:
    jul 2009

    Følger: 2 Følgere: 2 Svar: 884
    #8   6. feb 2011 Nu vi er ved forslag.

    Hokamix - kan det bruges på samme vis som Vital Animin?


  • *suk*
    *suk* Tilmeldt:
    jul 2009

    Følger: 2 Følgere: 2 Svar: 884
    #10   6. feb 2011 Hvorfor tilsat Glucosamin, Krumme...?

  • *suk*
    *suk* Tilmeldt:
    jul 2009

    Følger: 2 Følgere: 2 Svar: 884
    #12   6. feb 2011 OK, tak for svar.

  • *suk*
    *suk* Tilmeldt:
    jul 2009

    Følger: 2 Følgere: 2 Svar: 884
    #13   6. feb 2011 Er det Hokamix GelenK, hvis der ikke skal tilsættes Glucosamin?

  • *suk*
    *suk* Tilmeldt:
    jul 2009

    Følger: 2 Følgere: 2 Svar: 884
    #15   6. feb 2011 Takker igen :o)

  • #16   6. feb 2011 Mange hunde vil ikke spise Hokamix..

    Jeg bruger pt Olivers Fiskeolie, fordi den er billigst (jeg er på dagpenge pt), men man kan faktisk også bruge hørfrøolie.

    Der skal være det rette forhold af Omega 3 og Omega 6. Det er mellem 1:3 og 1:6 dvs

    mellem 1 del omega 3/3dele omega 6 og 1 del omega3/6 dele omega 6


  • #17   6. feb 2011 Han er ca 13 mdr. så håber at en hurtig indsats kan gøre underværker for ham!!

  • J H
    J H Tilmeldt:
    dec 2010

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 87
    #18   7. feb 2011 Prøv at læse den her foder kombi - det er måske noget.

    Men husk nu C-hofter er ikke så skidt endda.

    (link fjernet)


  • #19   7. feb 2011 Jeanette: vi bruger Hokamix til alle vores hunde og rigtig mange af vores hvalpekøber følger vores råd og giver det i opvæksten og jeg har ikke oplevet at en hund ikke har kunne lære at spise hokamix - nogle spiser det bare... og rent uden at det er på maden og andre skal lige tilvendes det.

  • #20   7. feb 2011 JH: desværre kan en HD C for en schæfer være skidt nok - de er desærre ofte ret så mærket af det at have HD.

  • #21   7. feb 2011 Susanne: Ja Luna ville sikkert oss bare æde det *GG*



  • #22   7. feb 2011 Jeg ville nu sige rooolig nu, ingen grund til at male fanden på væggen. Hvis han ikke var fotograferet, så ville du måske aldrig have haft en anelse om, hvad status hans hofter havde. Andre er mærket helt vildt af det. Kig på din hund og opfører han sig som om han ikke fejler noget, så lad ham "blive i den tro" eller hvad man nu skal sige.

  • #23   7. feb 2011 Jens - "At begynde at "spare" på hunden synes jeg er synd, den må hellere i mine øjne have et lidt kortere aktivt liv end et længere og trist liv." Enig, så godt som. Hvis hunden viser smerter skal man selvfølgelig ikke. Vi har en tæve med e-hofter og hvis hun har lyst til at fise rundt så gør hun det. Hun render også dagligt på trapper - hun vil jo være, hvor vi er. Den dag det ikke længere er muligt, jamen så er der bare kun en vej tilbage..

    Men vil nu sige, Jens, jeg synes man skylder opdrætter at få tjekket sine hunde. Dyrlægen spurgte os, om billederne skulle sendes ind, for det så meget skidt ud, men vi fik dem sendt ind alligevel, så opdrætter kan have det med i sine overvejelser næste gang. :o)
    Mange tager det bare alt for bogstaveligt - ikke sikkert ts gør det selvfølgelig smiley


  • #24   7. feb 2011 Tusind tak for de opmuntrende ord!!!

    Har kun haft ham siden i fredags, men er allerede bare blevet SÅ glad for ham!! Han er lidt af en buller-basse, men har det skønneste sind!


Kommentér på:
HD - bedste tilskud?

Annonce