Total hensynsløs. {{forumTopicSubject}}
Jeg har jo 2 hunde. Samme race.
Joey på 2 år og Jack på 9 mdr.
Jack er så typen der absolute ikke tager hensyn til hvor han går.
Han vader hen over en, står på ens fod, sætter sig på katten, vader hen over katten.. Kort og godt = Vader hen over ALT. Total ligeglad.
Joey derimod er sippet på det område. Han gør alt for at undgå at træde i en lort. For søren da, tænk hvis han blev beskidt
Han har sin egen sti i haven, hvor han går for at undgå at vade i en lort.
Han lægger sig pænt ved siden af katten, træder bestemt ikke på mor og far osv osv.
Er der bare nogen hunde der er total ligeglade med hvor de går?
Jack havde nær revet bærbaren på gulvet igår fordi han er så hensynsløs, der blev jeg sgu lidt gal i skralden
aug 2007
Følger: 11 Følgere: 10 Hunde: 2 Emner: 73 Svar: 836
nov 2009
Følger: 30 Følgere: 30 Hunde: 7 Emner: 61 Svar: 4.036
apr 2005
Følger: 64 Følgere: 61 Hunde: 4 Emner: 146 Svar: 1.585
Hvor hende på 3 år går uden om ting men hiver ledninger hvis de er i vejen (blevet lidt bedre med alderen dog)
feb 2005
Følger: 80 Følgere: 75 Hunde: 4 Emner: 366 Svar: 11.294
aug 2007
Følger: 11 Følgere: 10 Hunde: 2 Emner: 73 Svar: 836
okt 2010
Følger: 12 Følgere: 10 Hunde: 1 Emner: 54 Svar: 2.481
Han kunne ikke drømme om at sætte poterne i en vandpyt, hvis han må nogen mulig eller umulig måde kan komme til at undgå det
MEN han er eminent god til at få trådt os alle over fødderne (går sommetider ganske ondt), han river ledninger (og evt. også bærbar computer) med sig hvis de er i vejen, han vælter min drengs briobane og tog hvis han bare lige skal passere eller evt. andet legetøj. Hvis det ikke er fordi han gerne vil ligge der, er han totalt og aldeles hensynsløs. tsk tsk for vi ved jo godt, at han kan finde ud af at tage hensyn
Total hensynsløs.