{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
533 visninger | Oprettet:

Total hensynsløs. {{forumTopicSubject}}

Jeg har jo 2 hunde. Samme race.

Joey på 2 år og Jack på 9 mdr.

Jack er så typen der absolute ikke tager hensyn til hvor han går.
Han vader hen over en, står på ens fod, sætter sig på katten, vader hen over katten.. Kort og godt = Vader hen over ALT. Total ligeglad.

Joey derimod er sippet på det område. Han gør alt for at undgå at træde i en lort. For søren da, tænk hvis han blev beskidt smiley Han har sin egen sti i haven, hvor han går for at undgå at vade i en lort.

Han lægger sig pænt ved siden af katten, træder bestemt ikke på mor og far osv osv.

Er der bare nogen hunde der er total ligeglade med hvor de går?

Jack havde nær revet bærbaren på gulvet igår fordi han er så hensynsløs, der blev jeg sgu lidt gal i skralden smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Issue with shower water heating- not very hot in one bathroom 500 kr.
  • Rengøring af badeværelse 600 kr.
  • Deep Clean Empty Apartment 500 kr.
  • Cleaning moving out apartment 1.130 kr.
  • Tilstoppet køkkenvask 1.000 kr.
  • Algebehandling af træterrasse, let rengøring af havemøbler 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Total hensynsløs.
  • #1   9. feb 2011 Tja eller har jeg ihvertfald også en der fejler noget ;o)) chita er som du beskriver total ligeglad med hvad hun tromler på sin vej, hun har ingen toldmodighed og ligner lo... når hun har været ude at lege GG Nikky derimod ville hellere brække et ben end træde på os, hvis hun da ikke lige sidder hos os, venter stille og roligt til det bliver hendes tur og er sjældent særlig beskidt, hvis hun da ikke er med far ude hvor det ikke kan undgåes :o)) Sjovt med pcen, her er det bare strikketøj, citha får altid garnet viklet omkring et ben eller noget og løber med det hele GRRRR det er aldrig sket for nikky hun venter da til mor har befriet hende hvis hun skulle blive viklet ind i det :o)) jo der er forskel, stor endda :o))

• #2   9. feb 2011 Hæhæ det er helt ligesom Tazz =) Og Nanna har også lidt tildens til det, det er dog ikke så slemt måske også fordi hun er så lille =)

• #3   9. feb 2011 det kan være det bliver bedre med alderen, vores på snart 6 er generelt lidt doven så hvis hun kan vade henover noget, for at få kortere afstand gør hun det gerne, men er hun viklet ind i en ledning står hun og venter på hjælp
    Hvor hende på 3 år går uden om ting men hiver ledninger hvis de er i vejen (blevet lidt bedre med alderen dog)

• #4   10. feb 2011 Her i huset er det Fluffy der er fuldstændig ligeglad, hun sætter eller ligger sig gerne på kattene hvis hun synes de er i vejen *LOL* Gizmo han gør af dem og håber de flytter sig, det gør de bare ikke og så henter han mig til at hjælpe ham *LOL*

• #5   10. feb 2011 Hov det skal ikke forståes som om Citha ikke er en sød, kærlig og helt igennem skøn hund, det er hun bestemt :o))

• #6   10. feb 2011 Haha jeg har så en lidt skizofren hund på det punkt smiley

Han kunne ikke drømme om at sætte poterne i en vandpyt, hvis han må nogen mulig eller umulig måde kan komme til at undgå det smiley Han kunne ikke finde på at træde på børnene, hvis de ligger og leger på gulvet. Han kan forsigtigt lægge sig ned og fylde ingenting midt i legetøjet for at være med, hvor/vi børnene er. Han er meget forsigtig med ikke at få skubbet på trappen og venter på os.

MEN han er eminent god til at få trådt os alle over fødderne (går sommetider ganske ondt), han river ledninger (og evt. også bærbar computer) med sig hvis de er i vejen, han vælter min drengs briobane og tog hvis han bare lige skal passere eller evt. andet legetøj. Hvis det ikke er fordi han gerne vil ligge der, er han totalt og aldeles hensynsløs. tsk tsk for vi ved jo godt, at han kan finde ud af at tage hensyn smiley og så får han næsten altid væltet børnene, når de gerne vil kæle for ham - han bliver simpelthen overstadig eller overivrig - har altid gjort det også overfor os andre, men de små kæntrer nemmere.

Kommentér på:
Total hensynsløs.

Annonce