Kato ELSKER lort !!!! {{forumTopicSubject}}
Hvor er jeg bare træt af at Kato skal rundt og spise Katte og Menneskelort hele tiden.
Var lige ude og gå med ham, og pludselig spurgter han efter katten, som han altid gør når han kan komme til det, men efter det kom han ikke da jeg kaldte, og fandt ham stående hvor det lignede jord og grene han havde i munden, og da jeg stik fingerene ind i munden på ham for at fjerne det kunne jeg mærke at det IGEN IGEN IGEN IGEN IGNE(x 100) var kattelort han stod og spise.
Kan godt se hvorfor min kæreste kalder mig miss catshit..
men iiih hvor er jeg bare irriteret over at han skal over og æde lort hele tiden, han har fået skideballde for det før, men det trænger ikke rigtig igennem til hovedet på ham..
jeg er bare så (iiiih) og nu stinker der over det hele, og mine fingere stinker også af lort på trods af at jeg har vasket dem 4 gange nu..
Puha, skulle lige have alt min vrede ud... nu er jeg næsten glad igen.
feb 2006
Følger: 4 Følgere: 33 Hunde: 1 Emner: 562 Svar: 13.129
Hvordan får han fat i menneskelort?
nov 2009
Følger: 30 Følgere: 30 Hunde: 7 Emner: 61 Svar: 4.036
Mine elsker også kattelort, ved jeg mange hunde gør
sep 2010
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 2 Emner: 42 Svar: 356
sep 2010
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 2 Emner: 42 Svar: 356
sep 2010
Følger: 15 Følgere: 12 Hunde: 3 Emner: 78 Svar: 229
aug 2010
Følger: 1 Emner: 10 Svar: 159
sep 2010
aug 2010
Følger: 1 Emner: 10 Svar: 159
sep 2010
okt 2007
Følger: 15 Følgere: 13 Hunde: 1 Emner: 32 Svar: 575
okt 2007
sep 2010
Maria - Vi arbejder i et Cirkus, så vi bor på en kæmpe gård hvor der ikke er noget trafik, eller noget der kan skade ham, men jo vi holder øje med ham, men som sagt før, når han pludselig bare er væk, så kan man ikke gøre noget. Og vores område her nede er så stort, og her for leden var jeg ude og lede efter ham i 20 min. Han bliver i området når han gør det, men vi ved aldrig hvor. fordi vores naboer har fodret kattene på trods af at de har fået af vide de ikke skal, så selvom man går og fjerne lorte, så kommer de med det samme igen, fordi kattene er her..
sep 2010
okt 2007
Så må i blive mere interessante
Jeg havde oss problemer med Walther, han gaaaaaaaad overhovedet ikke komme når jeg kaldte.. Jeg har præsteret at rulle rundt på jorden og være total fjollet, løbet i den anden retning mens jeg sagde mærkelige lyde og hoppe og danse osv indimellem. men det hjalp og de gange jeg gjorde det var jeg bare så meget mere spændende
sep 2010
Jeg gik med ham nede i skoven her i forgårs hvor jeg fik en laaaaang tur med min chef bare for hyggens skyld hvor vi så tog Kato med, og hun er en der altid har haft et godt tag på hunde. det havde selv en schæferhund der hed Bamse, og han gjorde præcis hvad man sagde. Han kunne ligge udenfor hele dagen og rørte dig ikke ude at flækken hvis han havde fået af vide at han skulle blive, og kom med det samme når man fjøjtede, og da vi så var ude og gå kunne hun også se at han bare en rigtig ulydelig, og rigtig nok som hun siger, når han endelig kommer over til en efter at have kaldt på ham 35 gange, så nytter det jo ikke noget at rose ham helt vildt, for så tænkter han jo bare at han får ros lige meget hvornår han kommer tilbage... og det kan jeg jo godt se... han skal jo vide at når jeg kalder, så er det 1 gang, også får han selvfølgelig også ros helt op til skyerne, men når han så undlader at kommer, og bare fiser rundt om en, jamen så skal han jo ikke have ros for det.. Er det forstårligt hvad jeg har skrevet, eller gentager jeg mig selv?
nov 2008
Følger: 13 Følgere: 37 Hunde: 5 Emner: 126 Svar: 1.721
Og hunde gør hvad der kan betale sig. Kattelort er, for din hund, rigtig meget værd - du må komme med noget, som er endnu bedre. Pølse, skinke, lever, roastbeef? Der må være NOGET han sætter rigtig højt, og det skal du så bruge til indkald.
Jeg kender det, jeg har en tæve som stikker af når hun ser sit snit til det, så når jeg kommer ind passer jeg på, at hunden ikke smutter ud gennem døren, det kan altså godt lade sig gøre.
dec 2007
Følger: 16 Følgere: 40 Hunde: 4 Emner: 81 Svar: 5.565
Er problemet så stort som her, så kan man køber nogle tabletter hos dr.dyr som gør at de stopper adfærden, men uanset hvad, så vokser de sige fra det, nogle dog tidligere end andre.
Er nogen i tvivl, så prøv at læs lidt fra Ulveskolen, de beskriver denne handling meget forståeligt.
mar 2009
Følger: 25 Følgere: 27 Hunde: 6 Emner: 74 Svar: 2.500
aug 2007
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 1 Emner: 78 Svar: 156
aug 2007
sep 2010
mar 2010
Følger: 8 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 6 Svar: 859
Det der med racebestemt foder er en fis i en hornlygte. Det er ren og skær salgstrick...
Min labs kan også godt finde på, at hapse en lort på vores gåtur, så jeg må være over ham hele tiden.
Jeg har ladet mig fortælle, at mange gange spiser hundene lort (hunde- og kattelort), fordi det foder som dyret har spist indeholder smags- og duftstoffer. Og de bliver ikke optaget...
aug 2007
Og jeg kan egentlig godt se meningen med det du siger om at der kan være smag og duftstoffer i nogle hundes høm høm.
Men i mit tilfælde må fodret jo have noget at sige da han stoppede med at spise lort så snart han kom væk fra rc.
mar 2010
Jeg har også fodret med RC på et tidspunkt. Dér var min hund også MEGET sulten, faktisk SÅ sulten at han op til spisetiderne brækkede galde op.
Jeg er da heldigvis blevet klogere, men på den hårde måde. Min labs har nemlig allergi....
aug 2007
mar 2010
Og jeg har haft en Veterinær Ernærings Terapeut med på sidelinjen hele vejen. I sommer ville jeg så gerne prøve noget andet (Acana Wild Prarie). Det resulterede i at han fik svamp i det ene øre, og måtte til dyrlægen.
aug 2007
mar 2010
Har du kigget på Wolfsblut? De har lavet 3 varianter uden så meget fedt i... Dark Forest skulle være den med mindst fedt i.
sep 2010
mar 2010
Det eneste der er forkel på de racespecifikke sække, er størrelsen på foderpillerne. (Fup og fiduser).
Du vil sagtens kunne fodre din schæfer med andet end RC. Efter min mening er der meget andet godt hundefoder på markedet...
sep 2010
Jeg fortsalte ham det med at det er fup og fiduser, men det tror han ikke på, er der ikke et link hvor det bliver dokomenteret.. ?
mar 2010
Men lær Jer selv at læse ingredienslisterne på sækkene. 1. ingrediens skal helst være kød... Og så skal det ikke indeholde en masse animalske biprodukter (næb, fjer, klør o.s.v.)
nov 2009
Følger: 10 Følgere: 11 Hunde: 2 Emner: 19 Svar: 409
Bare for at sige, jeg er ikke overrasket over at din hund kan få fat i det. Dog ved jeg ikke hvad man skal gøre ved det, men har hørt som de andre siger, at det er noget de vokser fra. Kiwi er stoppet med at æde kattelort.
Kato ELSKER lort !!!!