544 visninger
|
Oprettet:
Jer med mundkurvshunde {{forumTopicSubject}}
Har en veninde der skal have fat på en mundkurv til sin hund.
Selvfølgelig er det smartest at tage ud i en butik og prøve en....
Men når man starter med at kigge på nettet... Hvad dælen er det ene mål, der står der så?
F.ek.s XS 14cm.... Og XL 35cm
Er det rundt om snuden eller? Og hvor langt oppe
dec 2008
Følger: 29 Følgere: 28 Hunde: 1 Emner: 384 Svar: 8.634
Blandt rundt om hovedet, rundt om halsen, rundt om snuden osv..
Så jeg ville råde hende til at kigge andetsteds
Kenjan.dk er f.eks danske forhandlere af fordogtrainers kurve, som mange af os er glade for.
maj 2008
Følger: 22 Følgere: 25 Hunde: 4 Emner: 172 Svar: 2.816
Har siddet og kigget på din hunds mundkurv, og vil gerne spørge dig, om du oplever, om din hund let kan få mundkurven af, hvis den ville?
Det virker nemlig som om, den lige kunne skrabe læderremmen, der sidder bag ørerne, - op over ørerne. Men kan den det?
dec 2008
øhm, umiddelbart KUNNE hun godt få den af tror jeg. Men hun prøver aldrig
Har en enkelt gang oplevet af en anden hund pillede den af hende da de hilste, men to unge (legesyge) amstaffer går også til den når de hilser!..
Ellers har jeg ikke oplevet noget. Den generer hende ikke, og hun er en rimelig tolerent hund, så hun prøver ikke at tage den af.. Hadede hun den, tror jeg sagtens hun ville kunne få den af..
Jeg har en anden kurv også, en billig dårlig en i læder som jeg bruger når hun skal omgåes andre hunde da jeg ikke mener den af metal er sikker i de situationer, og den prøver hun at få af når hun løber. Hun hader den virkelig og den sidder af helvedes til.. Men hun har ikke haft held med at fjerne den, selvom man faktisk kan tage den af uden at åbne spændet.
okt 2008
Følger: 29 Følgere: 22 Hunde: 2 Emner: 236 Svar: 1.082
Ja jeg håber så stadig, at en kan svare på mit spørgsmål???
Denne mundkurv skal kun bruges i sjældenhederne. Det er ikke en race der skal have mundkurv på, så hun vil ikke ofre det vilde af penge, hvis man kan få en billigere, der fungere.....
Jeg er bare nysgerrig.... Dette ene mål må vel stå for et eller andet?
dec 2008
det lød bare ikke sådan!.. Lød som om du søgte råd ang str. til en hund der skal bruge mundkurven..
Men jeg vil gætte på at det står for omkredsen af snuden. Er det ikke angivet på siden?..
Ellers så send en mail til forhandleren, og spørg ad.
okt 2008
Følger: 29 Følgere: 22 Hunde: 2 Emner: 236 Svar: 1.082
Jeg siger takker
maj 2008
Følger: 22 Følgere: 25 Hunde: 4 Emner: 172 Svar: 2.816
Tak for svaret.
dec 2010
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 87
Jer med mundkurvshunde