{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
741 visninger | Oprettet:

Zenta bliver endelig min helt ejen :D {{forumTopicSubject}}

Im so happy !!!!!!!
D. 18 Marts bliver Zenta min helt ejen lille vuffer det er enlig os min nu for det er mig de går og passer den og mader den og alt det der og min mor og jeg sad så og så nogle film og læste lidt om hundehvalpe fordi Zenta snart skal parres smiley så fandt vi lige pludselig en video om hvor gammel man syntes man skulle være før man fik hund og det skulle børn ik have uden forældrenes opbakning og sådan og så spurgte jeg joo min mor om jeg ik godt måtte få Zenta og så lavede vi en aftale om at hvis jeg gik tur med hende vær eneste dag indtil D. 18 Marts så måtte hun blive min helt ejen vuffer smiley jeg er bare såsåså glad at jeg måtte fortælle det til nogen smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix en lampe 620 kr.
  • Opsætning af stikkontakt til vaskemaskine 500 kr.
  • Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Zenta bliver endelig min helt ejen :D
  • #1   11. feb 2011 det indebærer jo lidt mere end at gå tur at have sin egen hund.

men tillykke.. smiley

• #3   11. feb 2011 Tillykke! smiley
    Jeg tror helt klart på at man vokser med ansvar. Og er ikke i tvivl om at du er klar over hvor meget det kræver at have sin egen hund smiley Held og lykke med det nye ansvar!

• #4   11. feb 2011 Tak allesammen ved godt at det kræver meget tid og hvis min mor snakker om hende siger hun os altid det er min hund men syntes virkelig eg bliver stolt når det sådan rigtig er min helt ejen hund smiley Og nej kan ik stå på papirene men lever hun til den tid jeg bliver 18 kommer kun da helt klart til det smiley men jeg har haft hund hele livet og Zenta har indtil videre bare været den bedste og de der virkelige hundekloge mennesker siger at vi er perfekt sammen og vi virkelig er som Jing&Jang og det er jeg virkelig glad for smiley

Kommentér på:
Zenta bliver endelig min helt ejen :D

Annonce