{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
984 visninger | Oprettet:

Pomser med tavle? {{forumTopicSubject}}

Jeg går med tanken om at flytte ud af min lejlighed på 95 kvm, for at finde en form for hus, og så er min drøm jo at få en pomse :o) Vil helst have med dkk tavle da Princess er det, men det det muligt, og er der nogle kennler i kan sige god for? Søger selvfølgelig en lille racetypisk pomeranian der overholder standarden og vil ikke ende med en 5 kilos hund som ikke er til at udstille.. Det er med henblik på at udstille og evt afle hvis det viser sig at være egnet til dette, derfor skal alt med forældre hunde selvfølgelig være testet :o)

Vil som sagt helst have DKK, men hvis nogle keder en god DRU kennel kan det muligvis have interesse. Er ikke interesseret i sorte eller røde pomser :o)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pomser med tavle?
  • #1   11. feb 2011 Hvis du går op i at det skal være racetypisk så kommer du nok længst med en DKK tavle, for der er konkurrencen hårdest, og der er udstilingskrav (og nu også krav til PL-attest) for at man kan avle.

• #2   11. feb 2011 må sige når jeg har været på udstilling er det Soffies hunde der fanger mig og klart skal jeg have en derfra hvis jeg skal have poms igen

http://kennelsoffie.dk/articles.php?article_id=4

deres hunde er simpelthen så smukke og menneskerne er super rare når jeg har snakket med dem

• #4   11. feb 2011 Hold da helt fast der er fange fluffy pomser!! Det er jo helt vildt!

Hvis nogle har dårlige erfaringer må de også sendes privat smiley

• #6   11. feb 2011 Silke er uden tavle, og bor ved min veninde med hendes anden pomse, da hun havde det en del bedre med hendes pomse han smiley ser hende stadig meget, og "låner" hende ind imellem smiley men elsker den bette hund og hendes personlighed, og savner hende utrolig meget, men når man kan se hun har det bedre et andet sted må man jo gøre hvad der er bedst for hunden desværre...

• #7   11. feb 2011 Og ja Silke er så skøn og bedårende og er blevet en del mere fluffy nu hun er lidt ældre smiley

• #8   11. feb 2011 Chardame - tror hellere jeg vil vente længe end at få en farve jeg ikke ønsker smiley tror desværre jeg må melde pas med at hente hund i udland, da jeg ikke selv har bil eller kørekort og det derfor bliver for besværligt for mig, så hellere vente på den rigtige i dk smiley
    Og vil helt klar til udstillinger, så jeg kan se selv, men vil jo lige have nogle ord med på vejen så man ved hvad man kigger efter smiley

• #9   11. feb 2011 ja de er simpelthen det smukkeste

jeg snakker med dem på dkk udstillingerne hver gang og er lige så begejstret hver gang jeg ser dem

De er super søde og ved virkelig hvad de har med at gøre og har opdrættet i mange år

• #10   11. feb 2011 Elsker at de har korte snuder, da det er det jeg synes er pænest smiley men mange smukke hunde har de da smiley

• #11   11. feb 2011 Jamen det er da dejligt at høre smiley

• #14   12. feb 2011 Ja jeg fik Silke af en veninde, og den veninde hun er ved nu har boet ved mig meget af den tid Silke har været ved mig, så det har ikke været noget problem overhovedet! Men da hun flyttede var det som om Silke manglede min venindes pomse og var derfor ikke så glad som hun plejede og spiste ikke som hun plejede, men ændrede sig da min veninde lige skulle passe hende et par dage hvor jeg havde noget ekstra arbejde og vi blev derfor enige om at det vat bedst for Silke at blive smiley men Silke har det fantastisk nu smiley

• #15   12. feb 2011 Med den anden race, som du har på din profil, vil jeg advare alt og alle mod at sælge til dig. En Pomeranian skal leve sammen med små racer, hvis man vælger at få flere racer sammen.
    Du må være bindegal, siden du søger en lille race, bare fordi du nu har lyst til den .Føj for...........................

• #20   12. feb 2011 Der er netop grund til at advare andre opdrættere mod sådan en useriøs hvalpekøber, fordi det jo går ud over hvalpen.Jeg ville være utrolig ked af det, hvis en af mine hvalpe kom til sådan et hjem - derfor!!!
    Så kan det være nogle af jer får et flip. Det er jeg bedøvende ligeglad med, når det gælder hundenes sikkerhed over for mennesker, som kun tænker med en hvis legemsdel!!

• #21   12. feb 2011 ikke for noget. men kan man ikke snakke pænt her inde. om Channie er en useriøs hvalpe køber ved jeg ikke. tror bare ikke hun har sat sig ind i hvad det er for en hund. hun køber og har til at gå hjemme. Så syntes at hun skal læse mere om racerne. men du kan godt havde en poms og en halv stor hund til at gå sammen. bare ikke lige med den type hund hun har

.

• #25   13. feb 2011 Pomrus

SBT'en er altså ikke nogen stor hund. Jeg tror at du blander nogle racer sammen og dømmer på et helt forkert grundlag.

• #26   13. feb 2011 Den er for sto til at være sammen med en Pomeranian, eller for den sags skyld andre små racer.

• #28   13. feb 2011 Hold da op en drejning!? Men ja vi har jo alle vores holdninger, men dertil vil jeg sige at Silke og Princess elsker hinanden og begge bliver helt vildt galde når de ser hinanden, så der er der ingenting... Tror problemet her var at der netop var en mindre hund da Silke flyttede ind, han gad at lege med hende og Princess leger ikke rigtig så meget mere.. Men de kunne da alle 3 finde ud af at lege sammen uden problemer...

Vil dog sige at jeg normalt heller ikke lader dem være alene sammen, og de er adskilt når jeg ikke er hjemme, ikke fordi jeg tror Princess bevist ville gøre noget, men der kan stadig ske uheld, og det er sq uanset race! Princess går desuden til dagligt med min kat hvor der heller ikke er problemer!!

Og til sidst vil jeg da lige sige at Princess lige nu ligger og deler kurv med en sød lille chihuahua hvalp, og de hygger sig!

Men hvis det er definationen på en dårlig hunde ejer, så er jeg vist stolt af at være det!

• #29   13. feb 2011 Og Pomrus advar du bare løs om mig, har ikke i sinde at skjule at jeg har en andn hun eller hvilken race hun er, for selvfølgelig skal avler vide det om mig!

• #30   13. feb 2011 Det er den da ikke hvis den er rolig. Hvad ved du i øvrigt om hvordan TS har tænkt sig at holde hund? Jeg havde jævnaldrende AST og sheltie hanner sammen, men vi holdte dem adskilt når de var alene hjemme eller skulle spise. Det fungerede udmærket. Gør TS også det er det fuldstændigt underordnet hvor stor hendes anden hund er.

• #31   13. feb 2011 Og selvfølgelig spiser de ikke sammen, da de for det første ikke skal have samme mad, og for det andet for ar være på dn sikre side! Synes selv jeg tager alle de forholdsregler jeg kan og burde!

Men alle de hunde Princess kender og elsker er små hunde og de elsker hinanden smiley

Kommentér på:
Pomser med tavle?

Annonce