{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
749 visninger | Oprettet:

Letter ben indefor ! {{forumTopicSubject}}

Hvad gør man lige ved en hund der er begyndt og synes at det er sjovt og strinte op af ting indefor ??!

Jeg er helt chokeret over det.. Han elsker og komme ud og kan makere de samme steder 10 gange inden han kommer ind igen. I går lettede han ben op af mine støvler der stod i gangen. Håber der findes lidt gode råd her inde..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Letter ben indefor !
  • #2   12. feb 2011 Tog ham også udenfor med det samme....

    Nej vi har ikke haft besøg af anden hund, men han er 7 måneder og har næsten lige lært og lette ben, kan det være derfor ?? For pokker da håber da at han stopper med det. Vi har taget ham i det 3 gange, guderne må vide om han har gjordt det flere gange :o/


  • #3   12. feb 2011 Begynder hanhunde tit på i 7-9 måneders alderen. Men oftes steder de ikke har været før, eller hvor der har været andre han hunde.
    Tag ham i at gøre det og hæv din stemme en smule og sig med meget bestemt tone"Det gør du da ikke her vel "sofus"" eller noget der minder om det smiley Det hjalp på min. Han fik dårlig samvittighed smiley


  • #5   12. feb 2011 Den var jeg osse igennem med Reiki da jeg fik ham (ca 10 mdr gammel).

    Han gjorde det så heldigvis ikke hjemme, men kun når vi besøgte andre med hund.
    Jeg beholdt snoren på når vi var på besøg (alternativt -luk dørene så hunden altid er i samme rum som dig og du derfor kan have et øje på den HELE tiden), og når han så lagde an til at lette ben (LIGE inden han rent faktisk nåede at strinte) blev han smidt ud med et bestemt NEJ.

    Det skete faktisk kun et par gange, så var den feset ind. Men bare for en sikkerhedskyld, var jeg self ekstra obs på ham en periode herefter


Kommentér på:
Letter ben indefor !

Annonce