{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
619 visninger | Oprettet:

En dag fra mit hundliv {{forumTopicSubject}}

Hej alle i gæve hundevenner,

Ja, det er længe siden i har hørt fra mig, men jeg siger jer, det har ikke været let herhjemme hos mig..

SNE - jo tak, når man ikke er større end en gennemgnasket gummisko, så er 40 cm sne ikke sagen.. Elller dvs. fnuglet som jeg er, kunne jeg jo i bedste tibetansk kamphundestil, liste mig oversneen uden at træde igennem.. MEN, når jeg så tissede, ja så sank jeg jo ligeså stille ned i sneen - NITTE, og tror i konen kom og hentede mig selvom jeg prøvede at lyde ynkelig - næ nej, hun ville ikke have våde tæer.. THSK...

Jeg var ved dyrlægen, han er min bedste ven - BFF, som vi siger her i forstaden.. indtil mit sidste besøg.. BEdst som jeg står der og gør mig til for at få en frolic, napper han mig i dellerne, og siger tiden vidst er inde til slankekur... Der røg det venskab så.. ikke om jeg er tyk... Jeg har bevidst fravalgt at kunne hoppe op i sofaen, det har i hvert fald ikke noget med at gøre at min rumpe er for tung...og hvad sker der så lige for det foder jeg skal til at have. Gimpen herhjemme prøver alle mulige kneb, men jeg spiser det ikke - når hun ser på altså... hun skulle jo nødig få gode ideer...

Jeg har ogsåfået nyt tøj, ikke just højmoderne, men praktisk det må jeg give hende, denne gang har hun sgu skudt papegøjen bravo.. Vintertøj med 4 lange ben så jeg ikke fryser, dejligt, hvis altså det ikke var fordi knolden havde købt dem med ben der ville passe en giraf, de er så lange at jeg kan binde dem rundt om maven, og det siger jo åbenbart ikke så lidt med min overvægt.... så nu skal de lægges op.. ja ja, hvad med at måle rigtigt, inden man køber skidtet...

Jeg blev totalt til grin til hundetræf i weekenden, to gange endda... Jeg skal jo have tøj på når vi er ude, det er også fint nok.. Ellers fryser jeg jo.. Men gåsen løftede mig op ude til træf fordi hun lige skulle se noget, også fik jeg benet op underdækkenet, og da hun så satte mig ned, så væltede jeg om på ryggen, og kunne ikke komme rundt, jeg lå som en anden mariehøne og sprællede, og hun grinte bare.. ingen hjælp fik man..
Og bagefter, så var der en hund der ville snuse mig bagi, det er også fint nok, men da den så synes den var færdig og ville trække næsen væk, løftede den mig op så jeg hang til tørre over næsen på den.. Ja også ville jeg hjem..
Og ikke om jeg vil uden for en dør foreløbig, jeg kan jo ikke vise mig nogen steder uden at blive til grin..
Ja det var så lidt historier fra mit hundeliv,

Mange hilsner fra NUPO-hunden Joey...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  En dag fra mit hundliv
Kommentér på:
En dag fra mit hundliv

Annonce