495 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 1 Svar

vil dele min glæde vil dele min glæde

min lille timon har et stykke tid haft lidt halm i ørerne;-) sådan typisk unghund. herhjemme lystrede han rigtig fint og hørte da os sådan nogenlude efter men hvis der var noget der var lidt sjovere så ku jeg ikk helt trænge igennem..
men var over og aflevere min datter igår i børnehaven og havde timon med som jeg plejer når jeg har en fridag. da vi så gik hjemad igen gik han uden snor.
da vi så kom gående på det ene fortov var der en hund der var totalt oppe at kører på det andet fortov og ku se på timon at det var meget meget svært at blive hos mig, men sagde han sku gå pænt og han gjorde det. så kom der en gammel dame gående og han har haft lidt svært med fremmede mennesker i nærheden af mig efter han blev skambidt men kaldte ham på plads igen og han sagde ingenting og gik pænt lige forbi damen.
da vi så var nået næsten hjem kom et postbud cyklende imod os og jeg kaldte ham på plads igen og han kom med det samme. han gik så lidt langt ude på fortovet så sagde ryk til ham og han rykkede fint ind.
ku simpelthen ikk være mere stolt af den lille fyr:-) og når man jo tænker på at han er en lille hund på 1 år der ikk har været helt heldig igennem sit liv med skambid og sygdom..
ville bare lige dele min glæde over hvor dejligt det er at ha fået sin velopdragne hund tilbage efter den var blevet bortført af en uopdragen klon af ham selv;-) hihi

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af ny vaskemaskine - også el 1.000 kr.
  • Klip af hække 2.000 kr.
  • Samle et skab 500 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo bag kasse i mit skur 600 kr.
  • Sprøjtning af hvepseboer (app vil ikke tilføje billeder) 1.200 kr.
  • Skrue bordben på bord 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  vil dele min glæde
Kommentér på:
vil dele min glæde

Annonce