905 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Som tiden dog går Som tiden dog går

I dag bliver Beckie 9 mdr. og derfor er hun rykket op i juniorklassen. Så nu gælder det noget. Hun lægger ud i Malmø den 20. marts og ugen efter i Jylland.

Spændende om det kommer til at gå hende godt. Hun er blevet Bedste Baby/Hvalp på nær en gang, hvor hun blev nr. 3. Så nu må vi se, og de gode resultater fortsætter.

Men hun er stadigvæk yngstemus i flokken, og elsker at lege både med onkel Baloo, og storesøster (samme mor) Bianca. Man kan jo stadigvæk komme langt med lidt "hvalpe"charme. Det mener Beckie i hvert fald, for hvor har hun da leget meget med dem begge to i dag. Så det er ikke "alderen" der trykker hende, hihi.

Synes det var i går vi fik hende hjem......

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af to stk. Ballofix-ventiler 500 kr.
  • Maling oprydning 600 kr.
  • Klippe ligusterhæk og bortkøring af affaldet 1.999 kr.
  • Tømrer søges til rådgivning og delvis hjælp ved renovering 205 kr.
  • Skift af 3/4 tommer brugsvandsrør 1.764 kr.
  • Lugning af bede 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Som tiden dog går
  • #1   22. feb 2011 Yep tiden "flyver" af sted ;o) Ønsker dig alt held og lykke med hende.

• #2   22. feb 2011 Min lille søde hvalp bliver også 8 måneder om 4 dage .. Jeg sys også lige, jeg hentede ham i går ..
    Forskellen er bare, at han er en del mere fræk nu end for ½ år siden ..
    Og at han er en del større ;o)

• #3   22. feb 2011 Åh, Katrine, hvor er han skøn. For et par år siden proklamerede min mand at han var faldet for Shibaen. Han var rundt og spørge opdrættere ud om racen, når vi var på udstillinger. Ville han have en så havde han fået den. Men det krævede så at han selv gik til træning og udstilling med den. Så det er ikke blevet til noget. Men det er en skøn race.

Kunne de forblive hvalpede hele livet, så ville det være en ekstra bonus.

• #4   22. feb 2011 Ja, han er nu meget sød :'D
    Jeg er faldet helt pladask for racen, og ikke mindst for min egen ;o)
    Dog kan han være svær at træne, men tror vi har været heldige, i forhold til det er en shiba .. :o)

• #6   23. feb 2011 Hun er så fin hende Beckie smiley

Kommentér på:
Som tiden dog går

Annonce