{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.303 visninger | Oprettet:

Amstaff opdrætter update... {{forumTopicSubject}}

Der var en anden dag en laaang tråd herinde omkring en amstaff der skulle viderformidles...
Tråden er her:
http://hundegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?msg_ID=448838

Igår aftes blev der så skrevet at Kennel Angelo del Guardiano havde skrevet at hun var blevet oplyst om tråden og var meget forundret..
Så jeg sendte en mail til hende med link til tråden, og ejeren Susen er virkelig forfærdet over at hendes navn og kennel inddrages i sådan en sag..

Lovede at smide en lille update herinde, med mening om det hele, så folk ikke tror hun støtter den slags..

Citat fra mailen:
"Loven er lavet for at beskytte andre hunde og mennesker, og den skal bare overholdes, for der er en grund til, at den er der. Amstaffs er ikke legetøj. De fleste mennesker er ikke gearede til at have en Amstaff, og slet ikke en ung pige på min søns alder.
Det er dybt uansvarligt det som de åbenbart har gang i, og jeg håber virkeligt, at nogen kan sætte en stopper for det. Eventuelt politiet."

Så er hermed gjort.. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Amstaff opdrætter update...
  • #1   23. feb 2011 Suzy..
    Jo hun opdrætter CC nu smiley

    Personen fra FB har hun en mistanke om er hendes yngste søn, som hun ikke har nogen god kontakt med.. Så hun mener han derfor regnede med at kunne slippe fra at hive kontrast til hende..


  • #2   23. feb 2011 ~Henriette Befri Wille!!
    Hvis du skriver til hende igen kan du fortælle hende at han hedder Alex, ham der har misbrugt hendes navn.


  • #3   23. feb 2011 Heidi...
    Det ved hun godt, står i det du smed ind fra FB smiley Derfor hun mener at det er hendes yngste søn smiley


  • #4   23. feb 2011 HB - jeg studsede mere over at det både var Verden og Europas største (hvilket ville være en given at det var europas også hvis det var verdens) men det tvivler jeg stærkt på findes i danmark (vi er simpelthen ikke store nok til sådan noget)

  • #5   23. feb 2011 HB - præcis.. det gør det TYDELIGT at det er vand ud af ørene han hælder!

  • #6   26. feb 2011 *HB* Der er så sandelig intet i vejen med Susens hunde, og kan med garanti fortælle dig at hun er ultra opmærksom på at hendes hunde har det godt, at de er så sygdomsfri som det overhovedet er fysisk muligt. Hun er IKKE en hvalpefabrik.

    Så vidt jeg ved, er Susen ikke involveret i arv af tavleløse hunde. Man kan self aldrig vide om der har været et ups-kuld på et tidspunkt i historien, men tvivler dælme derpå.

    Ved af erfaring at Susen er noget så - og dette er positivt - "hys" med hvem der får hendes hunde, hvordan disse bør opdrages, opdrættes mm. Hun er en ansvarlig opdrætter. Absolut ingen tvivl derom fra min side.


Kommentér på:
Amstaff opdrætter update...

Annonce