{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
945 visninger | Oprettet:

SØSKENDE SØGES. LABRADOR {{forumTopicSubject}}

Hej HG.
Jeg kunne godt tænke mig at finde nogle af Chesters søskende.

Har flere gange søgt efter Malous, men har desværre ikke fundet nogen smiley Kig endelig om i kender nogen smiley

Chester er en labrador på snart 2 år.
Født d. 24 maj 2009
Hans mor hedder Sammi. og er en gul fin dame, der var 3 år da hun fik Chester.
Hun har jagstamtavle. Hun er ½ formel 1, og ½ gammeldags labrador.
Far: 100% brun gammeldags dreng på 1½ år, med DKK stamtavle
De havde også mormoren, som var brun gammeldags lab.
Og så havde de en beagel som legeonkel smiley

De boede på Fyn.

Opdrætter hed Marianne Lumbye, og boede sammen med en dyrlæge på en gård med heste.

Der var 9 hvalpe, hvoraf der var 1 sort. resten i gule farver.

Ved at 2 af dem skulle flytte til Næstved området som vi også bor i.

Kender i nogen af dem?


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Havehjælp 1.200 kr.
  • Samle et klædeskab 1.000 kr.
  • udskiftning af HFI relæ 1.500 kr.
  • Samling af et åbent ikea skab 860 kr.
  • Hækkeklipning 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  SØSKENDE SØGES. LABRADOR
Kommentér på:
SØSKENDE SØGES. LABRADOR

Annonce