{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.990 visninger | Oprettet:

Doxx hundecenter {{forumTopicSubject}}

Er der nogen der kender til Doxx hundecenter?
Jeg har tænkt på at tage ud og svømme med Quality, jeg har været et sted før, men det var ikke nogen succes, jeg brød mig virkelig ikke om måden tingene blev gjort på.
Nu har jeg så surfet lidt og fundet frem til www.doxx.dk og umiddelbart lyder alt jo super, men personlig erfaring ville være meget dejligt :o)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Doxx hundecenter
  • #1   24. feb 2011 Har kun gode ting at sige, både om svømmehallen, træningen og personen bag smiley
    Hun er så super god til at hjælpe, og tager sig god tid til at forklare tingene.

    Selvom det er ejeren der skal gøre rent efter sig (hun renser også badet jævnligt), er der super fine forhold. Jeg plejer gerne at få god varme når vi er afsted, men hun har heldigvis god mulighed for udluftning.

    Nogen synes det er dyrt, men i forhold til hvad jeg har set billigere steder, så er det prisen værd!
    Og så er det jo super dejligt at hun har sin lille butik, så hvis man har glemt guffere, eller bare vil belønne hunden bagefter, så kan man købe der.

    Dejligt sted efter min mening smiley


  • #2   24. feb 2011 Ja kan se det er dyrere end et par andre steder, men det andet sted jeg var, der tog hun nærmest bare hunden og kastede i bassinet... Det vil på ingen måder betale for, så vil jeg hellere give lidt mere for det og så få god behandling smiley
    Kunne være jeg bare skulle køre derud og prøve en dag, så kan jeg jo vende tilbage hvis vi kan lide det smiley


  • #3   25. feb 2011 Har kun gode ting at sige om Doxx, kommer der jævnligt og svømmer, Annette er rigtig sød, og alt forgår i hundens tempo.

  • #5   25. feb 2011 Kan kun tilslutte mig i andrer, Anette kører det super godt....

  • #6   25. feb 2011 Det lyder bare rigtig godt! Der er jo ikke noget værre end at føle sig utilpas det sted man kommer, men det lyder overbevisende hvad i har at sige smiley

  • #7   25. feb 2011 Mette - Jeg er villig til at betale næsten hvad som helst, for at føle mig godt tilpas og få en glad hund ;o) Nu sidder jeg bare og venter på hun ringer tilbage.

  • #8   25. feb 2011 Ja det er da dejligt. Meeeen, nu skal vi ikke lige bruge pension, vi har nu også "vores egen" eller hvad man skal sige. Men har også kigget lidt på hendes træningshold, det ser godt nok spændende ud! :o)

  • #9   25. feb 2011 Nu er det ikke lige fordi vi står og skal bruge et nyt træningssted ;o) Vi har det helt fint hvor vi er hehe. Men det så spændende ud alligevel smiley

Kommentér på:
Doxx hundecenter

Annonce