760 visninger
|
Oprettet:
Så er Liva gået i løb - spørgsmål {{forumTopicSubject}}
Hej med jer
Vi har haft vores lille prinsesse i knap 2 mdr. og elsker hende højt op over skyerne!
Men nu er Liva kommet i sin første løbetid, og jeg synes selv det er tidligt, da hun kun er knap 8 måneder. Hvad siger I?
Jeg havde selv "regnet med" at det ville komme når hun var omkring de 12 måneder, er det ikke mest normalt?
Jeg har kun haft Basse, som er hanhund, og det er jo ikke helt det samme, så jeg håber på lidt kloge ord *s*
Så nu er hundene skilt ad, og sådan forbliver det til hun er ovre det
aug 2008
Følger: 37 Følgere: 36 Hunde: 3 Emner: 66 Svar: 10.279
nov 2006
Følger: 52 Følgere: 53 Hunde: 7 Emner: 184 Svar: 9.208
mar 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 5 Emner: 18 Svar: 123
Tak for jeres svar
aug 2007
Følger: 28 Følgere: 53 Hunde: 2 Emner: 314 Svar: 16.164
Sørg for at holde hende fra hanhunde de næste 4 uger for at være helt sikker.
mar 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 5 Emner: 18 Svar: 123
aug 2007
Følger: 28 Følgere: 53 Hunde: 2 Emner: 314 Svar: 16.164
jul 2010
Følger: 8 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 36 Svar: 122
Kan godt være at lille pigen er lidt mere mor eller far glad da hun jo er lidt usikker på hvad der sker med hende
Jeg vidste ikke heeelt hva jeg skulle gøre i sin tid men jeg fik også min tæve da jeg var 16... min Tæve begyndte at blive aggrasiv da jeg ''beskyttede'' hende FOR meget og så følte hun at hun skulle være i forsvars potision konstant når hun var i løbetid... det er lidt træls for jeg var nød til at gå med en antitræk grime som førte ned til et kvæler halsbånd og den anden ende af snoren sad i gå selen på hende for at jeg kunne holde hende... det var jeg meget ked af for hun var noget af det kæreste men når hun var i løbe tid var hun stadig sig selv men angreb andre hunde hvis hun kunne komme afsted med det, fordi hun var i forsvars potision pga jeg var over beskyttende... så ikke beskytte FOR meget
sep 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 2 Emner: 27 Svar: 358
Vores tæve fylder 2 år til april, og har allerede været i løb 3 gange!!!! Hun startede da hun var 9 mdr; 2 af hendes søstre var det som 6 mdrs. Hendes mor var 19 mdr, da hun startede, og det samme gjorde sig gældende for resten af søstrene i kuldet.
Første gang gik der 6 mdr, men anden gang gik der kun 3 mdr inden hun var igang igen. Nu nærmer vi os de 6 mdr igen, så vi venter bare på, at hun starter.
En uregelmæssig en af slagsen, må man sige. ;o) Så det bliver noget med at stå klar, når hun engang skal parres ;o)
Så er Liva gået i løb - spørgsmål