{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.952 visninger | Oprettet:

Ekstra lang løbetid? {{forumTopicSubject}}

Er der nogen af jer der har hørt om / oplevet at en tæve kan have løbetid på op til 6-7 uger?
Guincho´s faste legekammerat startede løbetid i januar. Efter 3 uger lod vi hundene mødes, og det gik fint. Ingen særlig interesse fra Guincho´s side, blot sædvanlig leg. Jeg bemærkede at hun ikke var hævet.

Efter yderligere en uge mødtes de igen, og da var den helt gal. Tæven lagde op til Guincho, numsen til og halen til side, og jeg så at hun var hævet. Guincho syntes hun var overordentlig dejlig.
Vi lod der så gå yderligere 2 uger før de fik lov at ses igen, hvilket de gjorde i går, og da var det på rimeligt almindeligt legeniveau, han snusede hende dog mere bagtil end normalt, men så var det heller ikke værre.

Jeg har sagt til 83 årig lettere svagtseende ejer at det kan være hun har set forkert, eller at det blod hun så på sengetøjet måske stammede fra et andet sted. Men det mener hun bestemt ikke. Hun er overbevist om at løbetiden har varet så længe.

Hunden er 2 år og ikke helt regelmæssig med sine blødninger, men de kommer vel ca. hver 5. måned.

Mit spørgsmål er nu:
-Kan det ske at en løbetid varer så længe, og at forløbet er som jeg har beskrevet, at hævelsen først fremkommer langt senere end blødningen?
-Er det i virkeligheden hævelsen man kan måle det sikrest på, i stedet for synet af blod? (Guincho reagerede kraftigt på hendes duft på gåturene i nabolaget fra jeg havde konstateret at hun var hævet, ikke før.)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ekstra lang løbetid?
Kommentér på:
Ekstra lang løbetid?

Annonce