{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
865 visninger | Oprettet:

Hårspænder/elastikker? {{forumTopicSubject}}

Ja, havde aldrig troet, det skulle overgå mig at putte sådan noget i hovedet på min hund, men jeg må nok erkende, at Polly efterhånden næsten ikke kan se noget for sit pandehår og jeg synes også, hendes øjne løber lidt, så nu er jeg altså begyndt at overveje det smiley

men hvad er smartest? Spænder eller elastikker? Og bruger i nogle bestemte eller kan jeg bare bruge noget af mit eget? Hvad er jeres erfaring med om de bliver siddende? Jeg er nervøs for, hun skal klø sig, så de falder ud eller i leg med Disen få dem flået af og derefter ender i mavsen på én af de små pus. Har jeres hunde opsat hår hele tiden eller kun, når i er hjemme og kan holde øje med dem?

På forhånd tak smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hårspænder/elastikker?
  • #1   26. feb 2011 Hvad med at klippe pandehåret? Det gør jeg da ved vores ruhår. Bruger en alm. elektrisk hårtrimmer. Det er da synd at sætte elastikker i

• #2   26. feb 2011 Janne
    Jeg regner med, det bliver så langt, at det ligesom falder ned på hver side af ansigtet på et tidspunkt. Hun er en halvstor hvalp, så længden lige nu er mellem kort og langt. Hvis jeg klipper det skal hun jo bare starte forfra med at gro det

Kommentér på:
Hårspænder/elastikker?

Annonce