{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  dit ynglings groom produkt til hunden
  • #1   26. feb 2011 Hehe.. HELT surrealistisk spørgsmål *GGGG*

    Yndlings grooming produkt... bum bum... æææhmm... vand, håndklæde og siden en underuldskam?

    (Ok, kan godt se det - tips og tricks lige til DET område er vist ikke min stærkeste side *GG*)


  • #2   26. feb 2011 Hmmm vi bruger intet.. så vi følger med.. kan jo altid lære noget..

  • #3   26. feb 2011 Ja, bortset fra underuldskammen er jeg helt på linie med CH, kan lige tilføje et hårdtopvredet vaskeskind istedet smiley

  • #4   26. feb 2011 Øøøøøh bøøøøh... grooming? hvad er det? en by i Rusland? LOOOL smiley

    er helt med CH i denne her smiley

    det skulle da lige være den store lede køkkensaks der hvert år blir brugt til at klippe Jesses tæer smiley (hårene mellem tæerne, så sne og is ikke sidder fast ;o) )


  • #5   26. feb 2011 Mit yndlingsprodukt til mine pomser er Stuhrs Balsam spray, som jeg bruger når jeg børster til daglig.
    Det er til mennesker, men det eneste produkt jeg har været i stand til at opdrive der ikke er smaskfyldt med parfume... Og jeg kan ikke fordrage når mine hunde lugter som en, jeg vil ikke sige hvad!!!
    I det hele taget synes jeg det er meget mærkeligt, at man fylder produkter til hunde med parfume???
    Så har du nogle tip, til noget uparfumeret, så hører jeg meget gerne;-D


  • #6   26. feb 2011 Marietta - jeg er også helt vildt forundret over al den duft. Vi var chauffør for nogle venners hund, der skulle stille til skue og den var blevet sprayet med minkolie.... HELE vores bil stank dælme af horehus!!!!

  • #7   26. feb 2011 hehe... har det som CH.. det er slet ikke med i mit ordforråd smiley vi kan da lige svinge os op til et vaskeskind, men pt aner jeg ikke hvor jeg smed det sidst smiley

  • #9   26. feb 2011 jeg bruger i det daglige en øko shampoo og balsam. de er ikke overperfumeret og det er dejligt. fik nogle hæslige prøver til verdens showet. puha var lige ved at kaste op af hørmen og måtte vaske to gange for at slippe af med det.

    jeg er rigti glad for tør shampoo - den ændre ikke hårstrukturen og frisker op


  • #10   26. feb 2011 Jeg bryder mig til gengæld ikke om "tørshampoo", jeg fik også nogle prøver på WDS, og jeg synes bare det får mine hunde til at lugte mærkeligt.
    Og har de pelsen fyldt med "sjove" ting, bader jeg dem i babyshampoo.


  • #11   26. feb 2011 *CH* -
    Du har også schæfer;-D De kan ikke engang blive våde!!!


  • #12   26. feb 2011 ov ov ov... vi klipper faner smiley jow jow.. vi kan også være med.. eller nowet smiley

  • #15   26. feb 2011 Jeg klipper også faner på halen.
    En ensidet effilersaks er bedst egnet, den tager ikke for meget, en whippethale er tynd og en pelset whippethale er ikke noget kønt syn smiley


  • #16   26. feb 2011 Ha ha - det var aftenens grin! (Horehus)

  • #17   26. feb 2011 Man kan købe sig fattig i alle mulige produkter, og det er jeg holdt op med. Det er for nybegyndere, ligesom jeg har været engang.Jeg sprayer mine Pomeranier med en opløsning af nettos allerbilligste balsam og vand i en opløsning på 1 til 10. Det virker hver gang og er meget billigere end alverdens produkter rundt omkrin på udstillingerne. Jeg er allergisk ovefor parfume, så det giver sig selv.


  • #18   26. feb 2011 Marietta, nej det tager en KRIG, hvis man skal have underulden vasket også... Heldigvis er det sjældent nødvendigt. GODT for det ;o)))

    Gider ikke alt det pelspleje der - en tur med en underuldskam et par gange eller tre om måneden afhængigt af sæson - det er RIGELIGT.


  • #19   26. feb 2011 jeg ville ønske jeg kunne nøjes med et viskestykke sommetider - heldigvis er jappen let at holde når det gælder mudder osv. de skal bare tørre oga have en tur med børsten. men jeg er nd til at vaske mine specielt prinsen - for af en eller anden grund så er flere af mine drenge pisse mave hunde - dvs når de går og mærker af så pisser de lige lidt op i pelsen under maven - og specielt prisen er en gris. ham skal jeg være over med mavevask minimum en gang om ugen.

  • #20   27. feb 2011 Jeg bruger K9 shampoo til mine og lidt olie fra Pet Silk, så kører det smiley Så den pelspkeje er lige til at overse

Kommentér på:
dit ynglings groom produkt til hunden

Annonce