563 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

Vil lige dele min glæde/stolthed Vil lige dele min glæde/stolthed

Hej med alle jer herinde. smiley

Jeg vil lige dele min glæde med jer, og stolthed for den sags skyld.

Vores hvalp på 13 uger er simpelthen et pragteksemplar. Den nemmeste hvalp jeg nogensinde har haft, og kendt til. Hun er allerede renlig (Kan holde sig op til 7 timer når hun er alene) Skraber på døren når hun skal ud, har on/off knappen - hvilket betyder at hun er dejlig rolig indenfor og fuld af energi udenfor.

Vi bor på et stort nedlagt landbrug, så vores hunde render løs - og selv det kan hun allerede. Hun kan rende ude i vores gårdsplads uden at smutte nogen steder, kommer efter første kald.
Ude i stalden er hun også en engel, hun sætter sig roligt når hestene bliver trukket forbi og har i det hele taget slet ikke virket interesseret i dem.

Og her til aften har hun lært på ca. 5 min. at vente med at tage mad før hun får lov. (Hun er ellers meget ivrig efter mad, så det var helt vild hun forstod det så hurtigt)

iiiihh.. d. 11 marts starter hvalpetræningen som vi selvfølgelig glæder og vildt meget til fordi hun simpelthen er så lærenem og samarbejdsvillig.. :o)

weee.. fortsat god aften til alle jer derude smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle IKEA-møbler 800 kr.
  • Hækklipning 1.500 kr.
  • Stoppet handvask på badeværelse 900 kr.
  • Rensning af sofa 475 kr.
  • Skal have hængt tre egetræsrundstokke (trærør) op. De skal monteres fra en væg til en anden samt en hylde. 1.400 kr.
  • Jeg har brug for hjælp til 3 forskellige ting. 1.300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vil lige dele min glæde/stolthed
Kommentér på:
Vil lige dele min glæde/stolthed

Annonce