Vil lige dele min glæde/stolthed Vil lige dele min glæde/stolthed
Hej med alle jer herinde.
Jeg vil lige dele min glæde med jer, og stolthed for den sags skyld.
Vores hvalp på 13 uger er simpelthen et pragteksemplar. Den nemmeste hvalp jeg nogensinde har haft, og kendt til. Hun er allerede renlig (Kan holde sig op til 7 timer når hun er alene) Skraber på døren når hun skal ud, har on/off knappen - hvilket betyder at hun er dejlig rolig indenfor og fuld af energi udenfor.
Vi bor på et stort nedlagt landbrug, så vores hunde render løs - og selv det kan hun allerede. Hun kan rende ude i vores gårdsplads uden at smutte nogen steder, kommer efter første kald.
Ude i stalden er hun også en engel, hun sætter sig roligt når hestene bliver trukket forbi og har i det hele taget slet ikke virket interesseret i dem.
Og her til aften har hun lært på ca. 5 min. at vente med at tage mad før hun får lov. (Hun er ellers meget ivrig efter mad, så det var helt vild hun forstod det så hurtigt)
iiiihh.. d. 11 marts starter hvalpetræningen som vi selvfølgelig glæder og vildt meget til fordi hun simpelthen er så lærenem og samarbejdsvillig.. :o)
weee.. fortsat god aften til alle jer derude
jan 2008
Følger: 6 Følgere: 13 Hunde: 2 Emner: 183 Svar: 2.625
okt 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 2 Emner: 30 Svar: 325
vi har dog ikke trænet med hende ellers, udover indkald og så det med maden da hun skal have lov at være hvalp
Vil lige dele min glæde/stolthed