{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
376 visninger | Oprettet:

Min skønne hund {{forumTopicSubject}}

Kender I det?

Hunden lægger sig ved benet, et øjeblik efter lægger den sig helt ned på siden og den skønneste lille lyd fremkommer.... smasken. Hunden slikker sig kort om munden, lægger mulen til rette og lader søvnen komme over sig, med hovedet hvilende på ens fod.
Kort tid efter - de dybt suk....

Kors i skuret, hvor er jeg dog vild med min lille hustyran ;o)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min skønne hund
  • #1   28. feb 2011 Det kender jeg alt for godt.
    Og når de gør det kan man ikke lade være med at kigge på dem og smide over hele ansigtet.

• #2   28. feb 2011 Kender det alt alt for godt smiley Troede aldrig at jeg ville kunne komme til at elske et væsen så højt ! Men de dejlige hunde har virkelig gjort noget helt fantastisk ved mig..

• #3   28. feb 2011 Uuuuh ja... Det er de skønneste og mest oprigtige lyde nogen eller noget kan komme med, De salige små lyde, den stille smasken...
    Pølsen her kigger altid lige på mig med et nææææsten kærligt blik før hun falder om ved mig efter en god tur - som om "Nu du bare sidder der, Så slapper jeg liiiiiiige lidt af i mine øjne her" smiley

Og jeg bliver utrolig afslappet af at se hende sådan smiley så det er win win

• #4   28. feb 2011 Der findes ik noget bedre smiley Vi har i øjeblikket en hund med et brækket bagben, som er i bur de fleste af døgnets timer, da han ellers ik holder sig i ro... Han kommer ud til mig i stuen omkring middag og så ligger han hos os om aftenen når børnene er puttet... Han er en meget social hund og syns bestemt det er max kedeligt at vær i bur, men at se ham når han kommer ud til os i stuen på sin pude i line, det er alle pengene værd... Han ligger sig mageligt til rette, man ka se på hele hans krop at han bare nyder vores kæl og nus og kort efter falder han i dyb dyb søvn, som om han har gået spor i flere timer smiley Det er et syn for guderne smiley

Kommentér på:
Min skønne hund

Annonce