{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
453 visninger | Oprettet:

Nanoq.... {{forumTopicSubject}}

Så er der kommet lidt nye billeder af Nanoq. Det går rigtig godt med ham her hjemme og der er slet ingen problemer med at have både Eddie og Nanoq sammen. Det skulle da lige være i går aftes, da de mente at de skulle lege klokken 00.30. Ikke lige det fedeste, men det går jo nok. Det virker som om at de nu allerede har fundet deres pladser indbyrdes. Generelt ligger vi ikke så meget mærke til at Nannoq er døv, det er kun lige når vi skal sige noget til ham eller skælde ham ud. Det er sq svært at skælde én ud, der ikke høre en fis af hvad man siger*G* Han er super kontaktsøgende og skal hele tiden vide hvor vi er henne.....
Endnu en gang tak til Susie og Glenn, for deres store engagement(staves?), men bestemt også til Camilla, der hentede ham i frederikshavn forleden. Vi har fået en dejlig hund, som vi vil får mange gode år sammen med. Nu skal vi bare lære hinanden at kende rigtigt.
Hvis nogen herine fra har erfaringer med døve hunde, høre vi meget gerne fra dem. I kan evt maile til jannick.halvas@webspeed.dk

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nanoq....
  • #1   25. maj 2006 Hejsa ;o)

Dejligt at høre, at det går godt.......nanoq er virkelig en sød og meget speciel hund.....han kan godt larme....men på en stille måde....ja det er ski svært at forklare.

Skønt at høre at de 2 basser kunne hygge sig sammen i sengen i nat.....kunne i godt være der ? ;o)

Jeg kigger mig lige godt omkring efter materiale til jer, så i kan få godt gang i træningen og jeg sender det bare på jeres mail.

Tak for at i påtog jer denne store opgave....det er vi meget glade for........han er så fantastisk en hund, at jeg slet ikke kunne forstille mig, at man kunne få den tanke at aflive ham ;o(

• #2   25. maj 2006 Hej, jeg har ikke en døv hund, men en hund der var meget sky og følsom overfor menneskestemmen da jeg fik den fra internatat. Jeg har arbejdet med døve og lærte den derfor tegn. Det var bare så godt.....I dag er den fuldstændig rolig og superopmærksom på mig.
    Hundens naturlige "sprog" er kropssproget. Det er derfor blot at bygge videre på dette når hund / menneske benytter tegn. Jeg har intet problem med at kalde på Zif.....hun holder skarpt øje med mig og er ALTID lige bag mig hvis jeg går.
    Hvis jeg giver Zif tegnet -bliv- sker det at hun alligevel rejser sig og går....så gentager jeg blot tegnet men "hårdere" og jeg kan se hun bliver flov fordi jeg "råber" på tegnsprog!
    Held og lykke med det!
    Lise og Zif

• #3   25. maj 2006 Jeg så at de her har lagt en besked til jer på eddie´s profil.....deres hund er døv
    (link fjernet)

Måske i kan få lidt fif der ;o)

Kommentér på:
Nanoq....

Annonce