{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
679 visninger | Oprettet:

Viderformidlings kontrakt - Hjælp ? {{forumTopicSubject}}

Vi gør lidt i og viderformidle hunde som folk af den ene eller anden grund ikke kan have..

For og sikre hundene mod og blive kasteboldte, vidersolgte, vanrøgtede osv. Vil vi gerne sikre dem ved at der bliver skrevet kontrakt / adoptionspapire på en hund når vi viderformidler den ud i en ny familei.

Jeg har ledt rundt på nettet, men syntes ikke umildbart jeg kan finde nogen, evt flere som man ville kunne sammensætte så den passede til det vi skal bruge den til.

Der vil jo self skulle være de normale ting i kontrakten, så som, hundens navn, race, fødselsdag, chipnr osv.

Og også "sælger" "købers" navne..

Vi vil ligeså gerne have skrevet deri at hunden ikke må viderformidles, at vi har førsteret til den hvis ejeren ikke kan have den længere, at vi ved vanrøgt kan kræve den retur osv.

Kom gerne med forslag - For ja jeg er lidt på herrens mark.

At vi ønsker og lave kontrakt på den, udspiller sig i en lidt træls historie. Hvor vi fik en viderformidlet hund retur som var fyldt med lopper, havde stafylikok infektion pga gnavesår, og ja flere andre ting.

Håber HG vil kunne være behjælpelig - Har nogen lyst må i meget gerne prøve og lave et udkast til en kontrakt smiley

/ Louise

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Viderformidlings kontrakt - Hjælp ?
Kommentér på:
Viderformidlings kontrakt - Hjælp ?

Annonce