operation eller ej operation eller ej
Har desværre været så uheldig at min labrador blanding på næsten 3 år er røget på dyrehospitalet i weekenden. Startede onsdag med han begyndte at kaste op og ikke ville spise. Kom nogle ordentlige skyller op.Som om man tændte for en vandhane!! Ville lige se tiden an men ringde så til dyrlægen torsdag der sagde jeg skulle prøve at lade ham faste et døgns tid. Intet problev for han ville intet æde selvom jeg havde fået et råd med at give ham A38 med torskerogn i. Skulle bringe maven i orden ,men han ville ikke have det...Lod ham gå en dags tid mere i håb om at det var det der skulle til men det var det desværre ikke så kørte ham af sted igår formiddags da både kæresten og jeg kunne se han desuden også havde tabt sig. Over 6 kg på 4 dage kunne vi se på vægten derude!
Skal lige nævnes,at da han var knapt 6 mdr blev han opereret fordi han havde slugt noget legetøj som havde sat sig fast i hans tarmsystem og der opførte han sig nøjagtig på samme måde så var næsten 100 % sikker på der var det samme galt i gen og desværre blev min mistanke bekræftiget.
Desværre er der jo weekend takster og kommer derfor til at koste over 12.000 kr (sidste gang gav jeg 8.000),men hvad gør man ikke for sine kæle dyr?
Mit egentlige spørgsmål er Jeres mening om det. Har en bekendt i nærheden der sagde jeg burde få den aflivet for det andet var da tosseri! Bare fordi hun anskaffer sig hunde og går af med dem igen som var det legetøj! Blev sgu lidt gal på hende...
Men i hvert tilfælde kan jeg hente min Buller basse kl 13.30 hvis jeg ikke hører andet
jan 2010
Følger: 42 Følgere: 40 Hunde: 5 Emner: 403 Svar: 3.009
Der er fanden til forskel på sygdom og " tilskadekomst "
godt du ikke lytter til din bekendt og handler som du har gjort , deet ville jeg til enhver tid også gøre.
godt gået og heldigvis for din hund , at du har den indgangsvinkel til problemet
giv endelig en opdate med hunni
held og lykke og god bedring med den lille
aug 2006
Følger: 37 Følgere: 68 Hunde: 4 Emner: 649 Svar: 47.191
Den er ikke syg, den har bare et fremmedlegeme, der skal op.
En sygeforsikring er jo en god ting, så behøver man ikke at spekulere så meget i økonomien i den slags uheld der.
nov 2009
Følger: 30 Følgere: 30 Hunde: 7 Emner: 61 Svar: 4.053
okt 2006
Følger: 29 Følgere: 48 Hunde: 4 Emner: 135 Svar: 4.930
apr 2008
Følger: 5 Følgere: 5 Hunde: 3 Emner: 138 Svar: 533
Der var blevet fundet en oval bold på str med et stort æg i hans tarmsystem. Måske kattelegetøj da jeg også har 2 katte-
En dyr historie på 12261 kr.... Syntes sgu de tager godt ved,de dyrlæger!
Men tak for jeres indlæg. Ikke kun mig der er glad for dyr,så..... Og næste gang,Buller,bliver du aflivet! c",)
maj 2009
Følger: 25 Følgere: 27 Hunde: 4 Emner: 274 Svar: 3.407
operation eller ej