{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
781 visninger | Oprettet:

godmorgen ;o) {{forumTopicSubject}}

ja kommer der lige en godmorgen tråd igen.

Vores dag er startet helt fantastisk da vores anden tæve er gået i løb ;o) solen skinner fra en skyfri himmel, fik købt anden bil i går, og ja det køre på skinner lige nu ;o)

Dagen i dag kommer til at stå på ren hygge med alle hundene, og så lige den hurtel at jeg hellere må få samlet op efter dem i haven inden vejret skifter igen.

I ønskes alle en dejlig dag alle sammen.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ny vandlås håndvask 600 kr.
  • Udskiftning af gulvvarmestyring 2.300 kr.
  • Stikkontakt med dæmper 1.250 kr.
  • Fjerne + ny fuge ca 60cm 700 kr.
  • Afmonter kogeplade i køkken 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  godmorgen ;o)
  • #1   8. mar 2011 Du ønskes også en dejlig dag :o) og tillykke med dytten.

Jeg købte nyt kamera i går...................så jeg tror bare jeg vil ud og lege med vufferne og kamera :o)

• #2   8. mar 2011 Solen skinner, og det var ikke så koldt som i går. Det kan jo kun blive en dejlig dag. Jeg er dog træt allerede inden dagen er startet, for jeg får et hårdt program i dag. Jeg er nok først hjemme kl. halv ti i aften. Skal direkte til Reumatolog efter arbejde, det er gigten og min rygskade han skal kigge på. Derefter skal jeg til udvalgsmøde ang. planlægning af udstillinger i raceklubben. Så sengen kalder nok hele vejen hjem fra Københavnstrup i aften.

Tillykke med bilen Anja, vil du afsløre hvad det er for en hundebil du har købt.

Ha' en god dag. Jeg har allerede dårlig samvittighed over at jeg slet ikke er hjemme ved hundene. Så er det godt min mand er hjemme ved dem. Så de kommer ikke til at lide nød.

• #3   8. mar 2011 Godmorgen, ja min dag startede ikke så fedt blev vækket af "fisen" der ikke kunne få luft. Så jeg måtte op og finde hende, det lød helt forfærdeligt. Hun fik det bedre og jeg gik iseng igen, (det er ikke første gang og det er ikke fordi hun har noget der sidder fast og hun er gennemgået af dylle og fejler intet) Der gik lige omk. 1 time så startede hun igen og denne gang kom der slim med op. Så nu er jeg stået op, vi har været i haven og skal bare nyde solen og gøre rent i dag.

• #4   8. mar 2011 Jeg har sønnen Malte hjemme idag, da hans dagplejer har fri idag. Så vi ska sammen med min niece ud og shoppe lidt, så tænker jeg vi ender et sted vi ka spise. Når sønnen sover så ska hundene aktiveres lidt, det trænger de vist til.
    Manden tager afsted til Odense ved aftens tid, så er jeg alene med søn og hunde til onsdag aften ved 20 tiden... Så idag ska bare slappes af og hygges. Her er der også sol, og det er i Hjørring i Nordjylland...

Ja så regner jeg med at gå en tur med hundene, inden manden drager syd over...

• #5   8. mar 2011 God dag til alle forresten.

• #6   8. mar 2011 Gitte ;o) hundebil og hundebil det er vist så meget sagt. Vi har købt en lille fiat 127 veteran. Synes den er så fin så den blev jeg nød til at ha ;O)

Men hundene har jo deres egen transporter så det går nok.....

Sanne håber hun er ovre det.

• #7   8. mar 2011 godmorgen smiley

Vi er lige kommet hjem fra en skøn morgentur i strålende sol, det var så varmt jeg måtte gå med jakken åben.

Og vi blev - endnu engang smiley - standset af en som bare MÅTTE vide hvad det var for nogle skønne hunde jeg havde. Jeg elsker, når det sker, og det gør pigerne også for de ved det handler om dem, og så skal de rigtig vise sig frem og danse rundt på to ben..

Kæresten og jeg skal hjælpe min mor med at flytte, fra 2. sal - så mine opererede knæ er allerede bundet ind i støttebind for at kunne klare dagen. En veninde kommer senere med sin dobermann og passer pigerne, så de lider ingen nød - selvom Keiko hellere end gerne ville "hjælpe" med at flytte.

• #8   8. mar 2011 Lena jeg det var også min tanke med billeder, men så er det lige at det er den helt gamle model så den er ikke åben mellem kabine og bagagerum, så det er nok lige Aika der kan være der ;o)

• #9   8. mar 2011 Det tror jeg desværre ikke at hun er for det sker engang imellem og det er blevet oftere på det sidste, men hvis det bliver ved må jeg en tur til dylle igen for det kan ikke være rigtig at hun skal væse sådan og hun falder helt sammen i hendes lille krop, det er 14dage siden hun gjorde det sidst er nemlig begyndt at skrive det ned da jeg bliver nødtil at se om det bliver ofter.

Kommentér på:
godmorgen ;o)

Annonce