{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
6.396 visninger | Oprettet:

Fransk Bulldog - Dårlig mave :( {{forumTopicSubject}}

Hej allesamme.

Min lille Rocky har haft dårlig mave i lang tid, det startede egentlig for en måned siden hvor vi gik til dyrlægen og han vil noge antibiotika og så hjalp det hurtigt, men for omkring 10 dage siden fik han det igen og det skal lige siges det er meget blandet nogle dage kan det være nogenlunde pænt og andre dage kan det være næsten vand smiley Vi gik til dyrlægen igen fordi der begyndte at komme blod i afføringen, det er det sidste der kommer ud af ham som er blod! Han fik så antibiotika igen og binyrbachmol ( Staves??)... Vi var så til kontrol i går og han var egentlig ikke så bekymret for ham, men mente det nok var fordi han ikke kunne tåle hans hvalpefoder, så når hans mave er i orden skulle han over på voksen foder!

I den tid han har haft dårlig mave har vi kørt med ID skåne kost hvilket vi stadig gør. Vi skal til kontrol igen om 10 dage igen fordi han ville se hvordan det blev når han stoppede med medicinen.. I dag er så sidste dag med pillerne, men han har stadig sådan lidt cremet afføring og stadig blod i smiley - Dyrlægen sagde at hvis det ikke blev bedere skulle jeg tage en afføringsprøve med næste gang og hvis den ikke viste noget skulle han så ha taget blodprøver, men er der nogen af jer herinde der har prøvet noget lignende???

Dyredoktor mener jo jeg ikke skal være så bekymret, men det kan man jo ikke lade vær med smiley

Hvad siger I ??? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fransk Bulldog - Dårlig mave :(
Kommentér på:
Fransk Bulldog - Dårlig mave :(

Annonce